Έτσι όπως κάθεται ανακούρκουδα  μπροστά στο τζάκι

… οι φλόγες χορεύουν πάνω στο γυμνό δέρμα του

Το ερευνούν

Ερευνούν αυτή την ομορφιά που εγώ ο ίδιος αποκαλώ μοναδική

από την κορυφή του κεφαλιού του μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών του

Καθώς το βλέμμα μου μετακινείται πάνω του συλλαμβάνω τη ματιά του

Με κοιτάει έντονα, σταθερά κάτω από τις πυκνές βλεφαρίδες του

Η ερωτική επιθυμία αντικατοπτρίζεται στα μάτια του

Τα χείλη του είναι σαρκώδη και υγρά

Ικετεύουν να φιληθούν

… να δαγκωθούν

Μια κόκκινη απόχρωση έχει παρεισφρήσει στο χρώμα του δέρματος του στέρνου του, καθώς επίσης και στα ζυγωματικά του

Τον βρίσκω ομορφότερο από ποτέ

Πλησιάζω κοντά με σκοπό να τον αγγίξω

Τρέχω τα δάχτυλά μου κατά μήκος του λαιμού του

Ανιχνεύω τους παλμούς της καρδιάς του

Η δική μου καρδιά μπορεί και τρεμοπαίζει τρελά

Οι παλμοί του αυξάνονται και μειώνονται με βήμα ταχύ

περιμένοντας να δει που τα δάχτυλά μου θα τον αγγίξουν

Δεν τον αφήνω να περιμένει

Ο χρόνος και για τους δυο μας είναι πολύτιμος

Χαϊδεύω τους ώμους του

Απολαμβάνω την απαλή αίσθηση του δέρματος του κάτω από τα δάχτυλά μου

Χαϊδεύω το στήθος του, με λατρεία

Οι ρόγες του μοιάζουν με όρθια μπουμπούκια που δεν μπορώ να τα μυρίσω, αλλά μπορώ να τα τσιμπήσω…

Τις ερεθίζω ακόμα περισσότερο με τον αντίχειρα και το δείκτη μου

… μέχρι που ένας αναστεναγμός βγαίνει από το στόμα του

Η κοιλιά του, επίπεδη και γυμνασμένη ικετεύει για την αφή μου

Καθώς την χαϊδεύω

οι μύες του χορεύουν κάτω από τα δάχτυλά μου

Αντικαθιστώ τα δάχτυλά μου με τα χείλη και τη γλώσσα μου

Αναγκάζοντας τον να αναστενάζει και να σπαρταράει

Το στόμα μου χαρτογραφεί την κοιλιά και τους γοφούς του.

Δαγκώνει τα χείλη του και ρίχνει το κεφάλι του προς τα πίσω

Δημιουργώ πλήθος εγκεφαλικών επεισοδίων με τα πιο απαλά αγγίγματα

κι απολαμβάνω τον τρόπο που αντιδρά

Η ανάγκη μου να αισθανθώ το δέρμα του με το δέρμα μου είναι μεγάλη

Γδύνομαι και τον παίρνω στην αγκαλιά μου

Τα χέρια, τα πόδια, οι γλώσσες, τυλίγονται μεταξύ τους

Οι φλόγες γίνονται μάρτυρες της ένωσής μας

