Μεσάνυχτα.

Μείναμε τελικά μόνοι

Παίρνω το χέρι του και τον οδηγώ στο δωμάτιο μας

Περίμενα όλη τη νύχτα να συμβεί αυτό

Η απόσταση με τα πόδια από την πόρτα στο κρεβάτι μοιάζει ατελείωτη

… και για εκείνον

Μπορώ να αισθανθώ τη ζεστασιά και τη δύναμη του στο χέρι του

και να φαντάζομαι αυτή τη δύναμη και ζεστασιά να διοχετεύεται εκεί που πρέπει

… σ’ εμένα

Στεκόμαστε στο κέντρο του δωματίου

περιμένοντας

Οι μπούκλες πέφτουν στους ώμους του

Τα μάτια του αντανακλούν την επιθυμία του στα δικά μου μάτια

Ακόμη και τα χείλη του με δελεάζουν

Τα ρούχα αγκαλιάζουν το σώμα του

…με λατρεία

αναδεικνύοντας οτιδήποτε γυμνασμένο έχει πάνω του

Φαντάζομαι τα δάχτυλά του να γλιστρούν κάτω απ’ αυτά τα ρούχα…

… ψάχνοντας θησαυρούς

Κινούμαι πιο κοντά του

Περπατώ γύρω – γύρω του

Τον κοιτώ από όλες τις πλευρές

Αγγίζει τα μαλλιά του

Ανασηκώνει τις μπούκλες του

Αναπνέω βαθιά το άρωμά του

Τρέχω τη μύτη μου κατά μήκος του λαιμού του

Τον τραβάω στην αγκαλιά μου

Νιώθω την απαλότητα του δέρματός του

Απολαμβάνω την αίσθηση των μυών του

Τρίβομαι στο κορμί του

ώστε να μπορεί να αισθάνεται τη διέγερση μου

Αμέσως τα μάγουλά του κοκκινίζουν.

Γέρνει το κεφάλι του για να μου δώσει μεγαλύτερη πρόσβαση στο λαιμό του

Αναστενάζει και λιώνει πάνω στο κορμί μου

Ξεκουμπώνω το πάνω κουμπί του πουκάμισου του

Φυτεύω ένα φιλί εκεί

Κατεβάζω το φερμουάρ του παντελονιού του με τον αντίχειρα μου

Το μυαλό μου ζωγραφίζει όλα αυτά που πρόκειται να συμβούν

Αισθάνομαι σαν να βρίσκομαι έξω από το σώμα μου

Χαμογελάει

Τον κοιτώ βαθιά στα μάτια

Το ερώτημα που ζητάει το βλέμμα μου

το απαντάει το δικό του

Με τα δυο χέρια αγγίζω το πρόσωπό του

Τον φιλώ, σχολαστικά

Οι γλώσσες μας γίνονται ένα κουβάρι

Τον παίρνω πιο βαθιά στην αγκαλιά μου

Γίνομαι μέρος του

Μ’ ένα ακόμα φιλί το πάθος ανατέλλει

Απλώνω το χέρι μου προς το κρεβάτι

«Έλα», του λέω…

