Στεκόμαστε πίσω από το παράθυρο, στο τέλος της ημέρας
Προσέχουμε τη δύση του ήλιου και την επίδειξη ισχύος του φεγγαριού
Η έκρηξη των χρωμάτων μας σπρώχνει να φιληθούμε
Το κορμί σου υποχωρεί καθώς ξαπλώνεις το κεφάλι σου στο στήθος μου
Ταξιδεύουμε μακριά από την πραγματικότητα με εισιτήριο ένα χάδι
Τα χείλια σου βουρτσίζουν τις αξύριστες τρίχες στον λαιμό μου
και αυτό είναι αρκετό για να καυλώσω
Καταπίνω τις λέξεις σου σαν κρασί γλυκό αδιαφορώντας για το τι μου λες
Το άγγιγμά σου αποκτά ηλεκτρική τάση
Οι λέξεις μας σύρουν μακριά, μας απομακρύνουν από το παράθυρο
Το πάθος μας οδηγεί σε άλλα μέρη
Έχοντάς σε στην αγκαλιά μου περπατάμε προς το κρεβάτι
Ξαπλώνοντας με κοιτάς όλο αγωνία
Το βλέμμα σου είναι τόσο γοητευτικό
Το μέγεθος του πούτσου μου αυξάνεται καθώς με τραβάς πάνω σου
Το ίδιο συμβαίνει και με τον δικό σου πούτσο… τον αισθάνομαι… το μέγεθός του διπλασιάζεται
Βγάζουμε βιαστικά όλα τα ρούχα μας
Οι καρδιές μας χτυπούν δυνατά
Τα κορμιά μας ιδρώνουν
Η γλυκιά μυρωδιά σου μου είναι χρήσιμη για να αυξηθεί η επιθυμία μου για σένα
Παραδίδομαι στην γοητεία σου
Η πτώση του κορμιού μου πάνω στο δικό σου είναι η πρώτη πράξη της συντριβής
Χωρίζεις τα πόδια σου ελαφρώς και μου επιτρέπεις να μπω μέσα σου
Ο πούτσος μου και η κωλοτρυπίδα σου κλειδώνονται
γίνονται μάρτυρες της αγάπης και του πάθους
Τα κορμιά μας αναφλέγονται
Τα πόδια σου κινούνται προς τα πάνω για να διευκολύνουν την επόμενη διείσδυση μου
Οι λέξεις γίνονται ήχοι, αναστεναγμοί, βογκητά, μικρές κραυγές ικανοποίησης
Ο οργασμός γρήγορα μας προσπερνά
Το σπέρμα μου επιδιώκει την απελευθέρωσή του
Χαλαρώνω στην αγκαλιά σου
Ξεκινάει μια νέα ημέρα
Ο τρόπος που με χαϊδεύεις είναι ένας λόγος να μείνω ξαπλωμένος πάνω σου
Η ασφάλεια που μου προσφέρεις με κάνει να θέτω νέους στόχους
Σου λέω: «Σ’ αγαπώ…» χωρίς καν να με ρωτήσεις

