Ετικέτες

Είναι σκοτάδι… Το μωρό μου είναι ξαπλωμένο δίπλα μου και αναπνέει απαλά στα μάτια μου… Εισπνέει τον αέρα, τον αέρα της νύχτας… ρουφάει την μυρωδιά του αέρα που εισβάλλει από το ανοικτό παράθυρο… Ο αέρας αναμιγνύεται με το τσιγάρο, με τον ιδρώτα… Κινεί το χέρι του πάνω στο στήθος μου… ευγενικά και τρυφερά… Πιάνω το χέρι του και το φέρνω στο στόμα μου… Το φιλώ… Γλείφω τα δάχτυλά του… είναι γλυκά, τόσο γλυκά σαν να έχουν βουτηχτεί στη ζάχαρη… έχουν μια γεύση μοναδική… τη γεύση του δέρματος μετά από ένα γαμήσι… τη γεύση που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει… Κλείνω τα μάτια μου και ξεδιψώ ρουφώντας τα δάχτυλά του… Μια ζεστασιά ανέρχεται στο στήθος μου… Πέφτω πάνω του και φυτεύω φιλιά όπου βρω… Ένας βρυχηθμός βουίζει στον λαιμό μου… Τα ρουθούνια του αφήνουν εγκαύματα στο δέρμα μου… Βυθίζω τα δόντια μου στον λαιμό του… το σάλιο μου αναμιγνύεται με τον ιδρώτα του δέρματος… Μεθώ από την αφθονία του ιδρώτα του… πίνω… ξεδιψώ… Αισθάνομαι τα δάχτυλά του να σκάβουν… να κάνουν ανασκαφές στην πλάτη μου… Οι αναστεναγμοί και οι κραυγές της έκστασης γεμίζουν το δωμάτιο… Ο ιδρώτας τρέχει και στάζει μουσκεύοντας τα σεντόνια… Οι κουρτίνες φτάνουν μέχρι το ταβάνι από το ουρλιαχτό του αέρα… Κανείς από τους δυο μας δεν σηκώνεται να κλείσει τα παράθυρα… κι ας κάνει κρύο… Τα φιλιά έρχονται από το ένστικτο, από την ανάγκη να ταΐσουμε ο ένας τον άλλο… Βρυχηθμοί και ασθματικές ανάσες ακούγονται… Όλα όσα ποθούμε, όλα όσα χρειαζόμαστε οδηγούν τις κινήσεις μας… προκαλούν την τρέλα μας… Στο μυαλό μου οι σκέψεις σβήνουν… Το κορμί μου αναλαμβάνει από εδώ και πέρα τον έλεγχο της κατάστασης… Στον λαιμό του… στο στήθος του… στα χέρια του… σε κάθε εκατοστό του κορμιού του αφήνω τα ίχνη μου… τα δαχτυλικά μου αποτυπώματα… Γελώντας κραυγάζουμε… Οι μυς σφίγγονται, τα σαγόνια κλειδώνονται… Αφήνει να βγει έξω μια τελική κραυγή και εξαντλημένος αποστραγγίζει τα αρχίδια του από το περιεχόμενό τους μέσα μου… Η κωλοτρυπίδα μου ενυδατώνεται σ’ ένα ποτάμι σπέρματος… Ξαπλώνουμε ο ένας αντίκρυ στον άλλο και ασθμαίνουμε ιδρώτα… κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο μέσα στην ευτυχία και την ικανοποίηση… Τώρα, πλέον, μπορούμε να κοιμηθούμε…

