Ζεστό ντους,

στεγνές πετσέτες.

Γρήγορη απόδραση από τον ομιχλώδη καυτό ατμό του μπάνιου.

Το ένα γυμνό κορμί εμβολίζει σε άλλο,

ακριβώς έξω από την πόρτα του μπάνιου.

Τα μάτια μου κοιτούν την πετσέτα που έχει τυλιγμένη γύρω από τη μέση του.

Ένας βαθύς αναστεναγμός,

ένα δάχτυλο στο στόμα.

Οι πετσέτες πέφτουν στο πάτωμα

Τα βλέμματα αναζητούν τα άνω άκρα.

Χαμόγελα ανθίζουν στα πρόσωπα και των δυο μας

Με ταχύτητα μεγαλύτερη απ’ αυτή ενός αιλουροειδούς

γονατίζω

Σέρνω τα δάχτυλά μου προσεκτικά κατά μήκος της βελούδινης,  μαλακής σάρκας του πούτσου του,

Ενώ με το αριστερό χέρι τρυφερά χουφτώνω τα αρχίδια του.

Οι ανάσες βγαίνουν από το στόμα του με δυσκολία,

το ίδιο και οι αναστεναγμοί του.

Ένα ψιθυριστό γρύλισμα διασχίζει τους πνεύμονές του

σαν να λείπει οξυγόνο από το δωμάτιό μας

Το χάδι μου επεκτείνει το μέγεθος του πούτσου του και αυξάνει την περίμετρό του

Είναι ώρα να δράσει το πεινασμένο στόμα μου.

Πάρα πολύ γρήγορα,

Πάρα πολύ γρήγορα,

Σαστισμένες σκέψεις στο μυαλό μου προσπαθούν να απελευθερωθούν.

Τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει βιαστική εκτόξευση του ζεστού σπέρματός του,

που πλημμυρίζει το στόμα μου,

Κρατώ τον πούτσο του ανάμεσα στα χείλια μου

μέχρι οι εσωτερικοί σεισμοί του κορμιού του υποχωρήσουν.

Μόνο τότε τον αφήνω ελεύθερο

Παίρνοντας βαθιές ανάσες,

τον γεμίζω με βαθιά φιλιά, υπερβολικά βαθιά…

και τον καθαρίζω με τη γλώσσα μου μόνο και μόνο

για να μην επιστρέψουμε στο μπάνιο…

