Καθώς το κεφάλι σου γέρνει προς το πλάι από τα πολλά φιλιά που σου δίνω

το στόμα σου γίνεται ένα με το δικό μου

μια πύλη ερωτική

όπου τα χείλια μοιάζουν με το προζύμι όταν τα δαγκώνεις

και οι λέξεις ακούγονται σαν άναρθρες κραυγές

Η υφή της γλώσσας σου

και η θερμότητα της,

η γλυκιά ζέστη της, που μοιράζεσαι μαζί μου

καθώς και η γύμνια σου,

μου επιτρέπουν να τολμήσω

να πάρω τον έλεγχο της κοινής ευχαρίστησής μας στα χέρια μου.

Μ’ ένα ακόμα φιλί

διεκδικώ μερίδιο από το γοητευτικό χαμόγελό σου

Τα χείλη χωρίζονται, η γλώσσα μου γλιστράει μέσα σου και ξεκινά να εξερευνά

Η ζεστή αγκαλιά που μου δίνεις έτσι ακριβώς όπως τη χρειαζόμουν, με ενθαρρύνει.

Σκαρφαλώνοντας πάνω μου

χάνω, για μια στιγμή, τον έλεγχο

Μ’ ένα απαλό άγγιγμα

ένα βασανιστικά τρυφερό άγγιγμα

της γλώσσας μου, ραντίζω με σάλιο τα χείλια σου.

Οι μπούκλες σου μπερδεύονται στα δάχτυλά μου

ενώ εγώ παραμένω παγιδευμένος στην υφή της γλώσσας σου.

