Το σπίτι είναι διακοσμημένο με χριστουγεννιάτικα στολίδια

Η φωτιά καίει στο τζάκι ζεσταίνοντας το δωμάτιο.

Στέκομαι μπροστά στη μπαλκονόπορτα κρατώντας ένα φλιτζάνι με ζεστή σοκολάτα

Θαυμάζω το χορό των σταγόνων της βροχής.

Ξαφνικά, νιώθω τα χέρια σου να τυλίγουν το κορμί μου

Στέκεσαι ακριβώς από πίσω μου και ροκανίζεις το λοβό του αυτιού μου

Ξέρεις πόσο ευαίσθητος, πόσο αδύναμος γίνομαι όταν το κάνεις αυτό, ε;

Γίνομαι ένα με τη λιωμένη σοκολάτα που πίνω.

Με κρατάς σφικτά… πολύ σφικτά…

«Ήσουν καλό παιδί όλο το χρόνο, έτσι δεν είναι;», ρωτάς

Ψιθυρίζεις απαλά… προκλητικά…

αναζωπυρώνοντας τη φλόγα μέσα μου.

Αρχίζω να λαχταρώ το κορμί σου.

Η θερμοκρασία ανεβαίνει, αψηφώντας το κρύο

Είμαι έτοιμος να συμμετάσχω σε οποιοδήποτε βρώμικο παιχνίδι, αρκεί να είμαι μαζί σου

«Αν απαντήσω ναι, θα πάρω κάποιο δώρο;» ρωτώ

Ρωτώ αθώα προκαλώντας το χαμόγελό σου

«Εμένα», απαντάς

Δεν είναι απαραίτητος ο στολισμός με γκι για να φιληθούμε όπως έχουμε μάθει από τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια…

… παρά μόνο πάθος

Το πάθος που μας ζεσταίνει και κάνει τις καρδιές μας να τραγουδούν

Αφήνουμε τις γλώσσες μας να παίξουν έναν αγώνα μποξ

 Ο ερωτισμός μας ξεδιπλώνεται σιγά – σιγά

με τον ίδιο ρυθμό που βγάζουμε τα ρούχα μας

… με τον ίδιο ρυθμό που ξετυλίγουμε τα κορμιά μας σαν να είναι πακεταρισμένα δώρα

Το σώμα σου είναι ρωμαλέο σαν αυτό των αρχαίων θεών

Οφείλω να το ομολογήσω, αγάπη μου,

Είσαι απίστευτα καυτός.

Δεν θα μπορούσα να ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη

καλύτερο δώρο από εσένα.

Η βροχή συνεχίζει να πέφτει… απαλά

Η θερμοκρασία έχει ανέβει ακόμα πιο ψηλά…

Τα γυμνά κορμιά μας ανακατεύονται και γίνονται ένα… μαζί,

πιο θερμά και από τη φωτιά που σιγοκαίει στο τζάκι.

Λίγο προτού φτάσουμε στο αποκορύφωμα του οργασμού

οι καρδιές μας χτυπούν δυνατά…

Είναι ο μόνος ήχος που ακούγεται.

Αν είσαι το δώρο που αξίζω να παίρνω ως καλό παιδί

… θα πρέπει να είμαι όλο το χρόνο.

