Τα νύχια του ξύνουν την επιφάνεια το πρόσωπού μου.

Ψάχνουν τρόπο να σημαδέψουν τα εξωτερικά χαρακτηριστικά μου.

Απογοητευμένα, αποχωρούν…

Γλιστρούν στο κεφάλι μου μεταφέροντας τα μαλλιά μου στο μέτωπο.

Θαρρώ πως προσπαθούν να βρουν τα μυστήρια που κρύβω μέσα στο μυαλό μου…

Μετά περιφέρονται στα χείλη μου

Μετά χαϊδεύουν τα μάγουλά μου.

Τι αναζητούν;

Χαϊδεύει το πρόσωπό μου με την ανάσα του.

Αισθάνομαι τα χείλια μου να λιώνουν…

Τα βλέφαρά μου κλείνουν. Δεν βλέπω τίποτα… παρά μόνο στίγματα και κηλίδες, σε αποχρώσεις του πορτοκαλί και του κόκκινου…

Τα χέρια του με χαϊδεύουν… παντού… πάλι, και πάλι…

Μπορώ να αισθανθώ το βλέμμα του χωρίς να το βλέπω…

Δεν με νοιάζει…

Τα χέρια του κρατούν προστατευτικά το κεφάλι μου…

Τα χείλια μου ζεσταίνονται από τα χείλια του…

Τα πιπιλίζει…

Κάπως έτσι γεννιέται ένα φιλί…

Τα χέρια του συνεχίζουν να χαϊδεύουν το πρόσωπό μου

Καθώς τα χείλια μου ανακαλύπτουν τι πάει να πει φιλί…

Το φιλί του…

… αυτό το βαθύ…

