Ετικέτες

Σε θέλω… Θέλω το άγγιγμά σου… Θέλω το σώμα σου μέσα στο σώμα μου. Ανοίγω τα πόδια μου… σαν πέταλα ανθισμένου λουλουδιού τα ανοίγω… η σκληρή σάρκα του πούτσου σου γλιστράει μέσα στη μαλακή δροσοσκέπαστη κωλοτρυπίδα μου… τα κωλομέρια μου ανοίγουν στα δυο για πάντα… για σένα… από εσένα…

Γίνεσαι ο κατακτητής του κορμιού μου, τρως το σώμα μου μιας και πρόθυμα σου δίνομαι… πρόθυμα ικανοποιώ τη πείνα σου… Είναι αρκετό αυτό, μου λες… είναι αρκετό αυτό, σου λέω… είναι όλα όσα είχες ονειρευτεί… όλα όσα είχα ονειρευτεί. Η κωλοτρυπίδα μου πολιορκείται από τον παχύ πούτσο σου… σφικτά τον κρατώ μέσα μου. Τον σπρώχνεις μέσα μου δυνατά, σκληρά… έντονα… πολύ… το έχω ανάγκη… καταλαβαίνεις; Το έχω ανάγκη…

Άραγε είμαι όλα αυτά που περίμενες από εμένα;

Τυλίγω τα πόδια μου γύρω από το κορμί σου… στη πλάτη σου κυλάει ο ιδρώτας και η υγρασία του πούτσου μου λούζει την κοιλιά σου… την πλένει… την καθαρίζει… την εξαγνίζει… σαν να είναι ένα όμορφο τραγούδι, σαν να είναι ένα τραγούδι βγαλμένο από το ψυχή σου.

Η κοιλιακοί σου τρίβονται πάνω μου… πάνω στο δέρμα μου… Το κορμί μου τρέμει… τινάζεται. Είμαι ανίσχυρος, δεν μπορώ να αντισταθώ… δεν μπορώ… ο πούτσος σου χτυπάει την κωλοτρυπίδα μου… την χτυπάει με τρόπο εξοργιστικό… την χτυπάει με τρόπο ολοκληρωτικό… μέχρι…

… που γίνομαι δικός σου

… που χύνεις…

… που γινόμαστε ένα.

