Κάθε βράδυ προσεύχομαι να είσαι πάντα καλά μωρό μου… να είσαι καλά για το βάλσαμο, το μυρωδάτο σπέρμα σου που απλόχερα κάθε μέρα μου προσφέρεις. Είσαι ο Θεός μου, το είδωλό μου… το σώμα μου σου χαρίζω για να το χρησιμοποιήσεις όπως εσύ θέλεις. Εξάγνισε τις αμαρτίες μου και βγάλε από μέσα μου την έκσταση, την ηδονή που στον πούτσο μου και την κωλοτρυπίδα μου κρύβεται. Γάμησέ με… Κάρφωσε με, με τον πούτσο σου… σκότωσέ με, κάνε με δικό σου… Μόνο για τώρα; Για πάντα; Δεν με ενδιαφέρει… Μόνο να με γαμήσεις θέλω… να νιώσω τη στιγμιαία απόλαυση θέλω… Αυτός είναι ο παράδεισος μωρό μου… Παράδεισος και κόλαση μαζί… Μπες μέσα μου και φώναξε δυνατά το όνομά μου… δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα… όλοι μας ξέρουν πια. Άφησε τις λέξεις να δραπετεύσουν από το στόμα μου… από τα χείλια σου… από τη ψυχή σου… Είσαι η σωτηρία μου… Είμαι ο άντρας σου, ο εραστής σου… Είμαι δικός σου…

Πάρε με… γάμησέ με… χρησιμοποίησέ με για να ικανοποιηθείς.

Άφησε τη γλώσσα σου να τρέξει πάω στο κορμί μου… άφησε τον ιδρώτα σου να δροσίσει τα χείλια μου… αγκάλιασε με τα δάχτυλά σου τον πούτσο μου… Κάνε με σαν σκύλος να συρθώ… κάνε με να ικετεύσω… κάνε με να φωνάξω… να φωνάξω δυνατά… να πονέσω… να κλάψω… Γάμησέ με τόσο σκληρά, τόσο δυνατά, τόσο άγρια. Δώσε μου αγάπη… Δείξε μου το κτήνος που κρύβεις μέσα σου… Κάνε με να γονατίσω μπροστά σου… Χώσε τον πούτσο σου στο στόμα μου… προσευχές θα βγούνε… δέσε με στο βωμό και θυσίασέ με… λύτρωσέ με… συγχώρησέ με…

Είμαι η Μαρία η Μαγδαληνή και είσαι ο Ιησούς μου…

