Τα πόδια περιπλέκονται, τα κορμιά συμπιέζονται, τα δάχτυλα αγγίζουν και χαϊδεύουν.

Σκύβοντας το κεφάλι μου, βουρτσίζω τα χείλη σου με τα δικά μου.

Το πεινασμένο σου στόμα απειλεί να με πνίξει, καθώς οι γλώσσες μας παλεύουν μεταξύ τους.

Στη συνέχεια, τα χείλη μου γλιστρούν κάτω από το λαιμό σου

Τα φιλιά μου καθορίζουν το βαθμό ευαισθησίας των ρογών σου

Το αδίστακτο τσίμπημα τους από τα δόντια μου, σε κάνει να φωνάξεις

Η αντίδρασή σου είναι ένα πολύ καλό σημάδι…

Συνεχίζοντας πάντα προς τα κάτω, κάνω ένα πέρασμα από τον αφαλό σου

Γαργαλάω την κοιλιά σου με τη μύτη μου

Η γλώσσα μου ανεβοκατεβαίνει στο εσωτερικό των μηρών σου

Το πάθος εντείνεται…

Ο πούτσος σου μεγαλώνει και σκληραίνει μπροστά στα μάτια μου

Με συμβουλεύεις να φυσήξω την ανάσα μου εναντίον του

Η ζεστασιά της αναπνοής μου τον μεταμορφώνει εξ’ ολοκλήρου… πέρα από κάθε σύγκριση

Τα δάχτυλά μου πηγαινοέρχονται πάνω του… κατά μήκος του… γλιστράνε, σκοντάφτουν στις φλέβες του, γίνονται ένα περιστασιακό, προστατευτικό κράνος

Σφίγγω τη βολβώδη βάλανο μέχρι να στάξει η πρώτη σταγόνα…

Ακούγοντας τα βογκητά και τους αναστεναγμούς σου, βυθίζω την άκρη του δάχτυλου μου στη σχισμή της ουρήθρας

Βγάζοντάς το, το βλέπω ν’ αστράφτει… να λάμπει…

Σηκώνοντας το, το οδηγώ προς το στόμα… το γεύομαι

Σε γεύομαι.

