Ψιθύρισε μου τη φαντασίωσή σου, και επίτρεψέ μου να την υλοποιήσω μαζί σου,

να σου δωρίσω τον εαυτό μου τυλιγμένο σε ταπεινότητα

γονατισμένος με σεβασμό

στα πόδια σου.

Εύχομαι να είμαι ό, τι χρειάζεσαι…

Αποδέξου με…

Να ξέρεις ότι θα είμαι δικός σου για όσο χρόνο χρειαστείς.

Χέρια, πόδια, πάνω άκρα, κάτω άκρα, κορμιά, περιπλέκονται.

Πάθος, ζεστασιά, λαγνεία, τρυφερότητα.

Η αναπνοή σου, ζεστή, τσουρουφλίζει το πίσω μέρος του λαιμού μου.

Μέσω της αφής σου νιώθω το πάθος σου

σκοτεινό, επικίνδυνο.

Μέσα από τα λόγια σου ακούω τις ανάγκες σου.

Αστάθεια στους χτύπους της καρδιάς, παροδική αστάθεια

Μην ανησυχείς για μένα.

Έχε μου εμπιστοσύνη

Ξέρω πόσο μακριά μπορώ να σε πάω.

Άφησε την αδρεναλίνη μου να σε καθοδηγήσει σ’ αυτό το ταξίδι…

… σ’ αυτό το ισχυρό, μεθυστικό, επικίνδυνο ερωτικό παιχνίδι.

Τα γόνατά μου,

λυγίζουν.

Το μυαλό μου,

πρόθυμα συγκλόνισε

…σήμερα.

Μπορείς

Αγάπη.

