Κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο και ανταλλάσσουμε ερωτικά χαϊδολογήματα πάνω από τα ρούχα… Εντυπωσιάζομαι από τη δύναμή του όταν με σφίγγει… και από το ευλύγιστο των χεριών του… Κάθομαι στον καναπέ, ακουμπώ πίσω κι αυτός κάθεται στην αγκαλιά μου… Παρακολουθούμε τα μάτια μας να κάνουνε έρωτα… τους αστραγάλους μας να συγκρούονται… Στηρίζομαι στους ώμους του… Στηρίζεται στους γοφούς μου… Πιάνομαι σφικτά και σιγά-σιγά χαλαρώνω… Δεν έχω δει ποτέ τα μάτια του να σιγοκαίνε τόσο όμορφα… Το βλέμμα του είναι σαν γροθιά στο νου… απολαυστικό… Τον ζηλεύω… Είναι χαρούμενος…

Αναστενάζω μέσα στο στόμα του… Προσφέρω την καλύτερη εκτέλεση των γουργουρητών μου… Λέω τα καλύτερα συνθήματά μου… Σιγοκλαίω από συγκίνηση και τον αφήνω ν’ ακούσει το κλαψούρισμά μου στη γωνία του δεξιού του αυτιού… Χαμογελάει, συμπονώντας τον αισθησιακό μου αγώνα… Πατάει πάνω στο κορμί μου… τόσο επιδέξια… τόσο άγρια… Αισθάνομαι τα σωθικά μου να καίγονται… Ποτέ δεν έχω αφήσει τόσο όμορφες λαρυγγικές κραυγές… Όλα γίνονται κάτω από τα μάτια του… Η φωνή του τρυπώνει γλυκά μέσα στα αυτιά μου…

«Χαλάρωσε… Είναι πολύ αυτό που θα πάρεις…», μου λέει…

Ενώνουμε τα κεφάλια μας… Τα τρίβουμε… Γλεντάμε… Τέσσερα χέρια ταξιδεύουν στα κορμιά μας… Δυο τα δικά του… Δυο τα δικά μου… Αιωρούμαστε… μαγικά… Δεν μπορούμε να πιστέψουμε τι συμβαίνει, αυτή τη στιγμή… που είμαστε ικανοποιημένοι… Ανταγωνιζόμαστε στις κραυγές… Ποιος θα νικήσει; Καταπίνω τη γλώσσα του… Χείλια, γλώσσες, δάχτυλα, παλάμες… όλα χορεύουν… Γίνομαι φύλακας του βλέμματός του κι αυτός του δικού μου… Παρατηρώ τον ιδρώτα να κυλάει στο δέρμα του… Μάρτυράς μου ο Θεός ότι θα το κάνω ποτό μου… Ναι… αυτό θα κάνω…

Κάθεται καλά πάνω μου… Η γλώσσα του γίνεται μαχαίρι που βυθίζεται μέσα μου… Πεινασμένος, την καταβροχθίζω… Θέλω να ξέρει πόσο καλά αισθάνομαι… Χαμογελάω σαν παιδί που έχει ανέβει σε καρουζέλ… Ανοίγει τον κώλο μου με τα χέρια του… Με παίρνει αγκαλιά… Σκάβει με τον πούτσο του… Τον βάζει σε μια διαδικασία δίνης… έλξης… Σπρώχνει… Σπρώχνει… Βλέποντάς τον να προσπαθεί και ν’ ανησυχεί, του δίνω καύσιμα με τους αναστεναγμούς και τα μουρμουρητά μου:

«Σε θέλω… Σε θέλω…», του λέω…

Τραβώντας τα πόδια μου πάνω του, ρίχνει μια πιο προσεκτική ματιά στην κωλοτρυπίδα μου… Η διαδικασία της διείσδυσης προχωράει… Ο πούτσος του σαν τρυπάνι εισβάλει εκατοστό-εκατοστό μέσα μου… Καθώς προχωράει πιο βαθιά, αισθάνομαι το χέρι του να χαϊδεύει οδυνηρά το κορμί μου… Ο πούτσος του μπαινοβγαίνει… με τρυπάει… Δεν μπορώ ν’ αντισταθώ στην ορμή του… Δεν μπορεί κι αυτός να σταματήσει… μέχρι ν’ ανοίξει πυρ… ακριβώς στο εικοστό όγδοο λεπτό, σαν κάποιο αόρατο δάχτυλο να πατάει τη σκανδάλη…

Πνίγομαι στο σπέρμα…

Έχω συνηθίσει στην κατάσταση αυτή…

