Ετικέτες

«Σήκω όρθιος… σούζα…», του λέω… τον διατάζω… ο τόνος της φωνής μου οργισμένος… Το μωρό μου σηκώνεται… ο πούτσος του ταξιδεύει πέρα-δώθε σαν να είναι εκκρεμές. Έπεσα στα γόνατα… Γονάτισα μπροστά του… Ελάχιστα λεπτά πριν αισθάνθηκα τις δονήσεις του κορμιού του… η γλώσσα μου είχε βυθιστεί μέσα στην κωλοτρυπίδα του… είχε θαφτεί μέσα του… Τα χείλια μου είχαν καλύψει τον πούτσο του… εντελώς τον κάλυπταν… κυριολεκτικά… Σηκώνομαι… όρθιος στέκομαι… Τα χέρια μου έφερα στους γλουτούς του… τον πιέζω… σιγουρεύομαι ότι τον αγγίζω… σιγουρεύομαι ότι μου ανήκει… ότι είναι δικός μου…

Προσπαθώ να τον φιλήσω… Τα χείλια μας μόλις που έρχονται κοντά… Προσπαθώ να χώσω τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Ο πούτσος μου γλιστράει έξω… Σαν τρελός θέλω να φιλήσω το προκλητικό του στόμα… μας δεν μπορώ… πρέπει να επιλέξω μεταξύ του φιλιού και της διείσδυσης… Δύσκολη απόφαση… Και με τα δυο έχω τόση εξοικείωση… Μ’ ένα πόνο στη καρδιά αποφασίζω να κάνω την κωλοτρυπίδα του να τσούξει χώνοντας τον πούτσο μου μέσα.

Το κεφάλι του πούτσου μου μπαίνει πρώτο μέσα στην κωλοτρυπίδα… Θριαμβευτικά προχωράει… χάνεται… Χάνεται για να επανεμφανιστεί για λίγο πάλι… οι φλέβες κατά μήκος του πούτσου μου συγκρατούν την απαραίτητη ποσότητα αίματος, το δέρμα του πούτσου μου τεντώνεται… κοκκινίζει από τη τριβή… Αγγίζω με εντυπωσιακή επιτυχία όλα τα νεύρα του, τα κατάλληλα νεύρα που τρέφουν τον οργασμό του… Ο πούτσος μου παρουσιάζεται και εξαφανίζεται… δυνατός, ρωμαλέος… σαν εργάτης στο λιμάνι… Τραβιέμαι… Βγάζω το προφυλακτικό… Τα δάχτυλά μου τυλίγω ολόγυρα του… ξεκινώ να τον τραβάω μαλακία… πάνω-κάτω… πάνω-κάτω κινώ τα δάχτυλά μου… με το ένα χέρι τραβάω μαλακία… έρχομαι πιο κοντά… κοντά… πιο κοντά… κοντά… πιο κοντά στη στιγμή… στη μεγάλη στιγμή… Θέλω να χύσω…

Λίγο πριν χύσω… σταματώ την μαλακία…

«Δώσε μου το…», λέει και αναπνέει βαθιά… «Το σπέρμα σου μου ανήκει…», λέει και παίρνει ολόκληρο τον πούτσο μου στο στόμα του… Σωστά, πολύ σωστά… Είναι πολύ λογικό και έξυπνο το μωρό μου… Όλα τα χύσια μου προορίζονται γι’ αυτόν. Όλα τα χύσια μου πηγάζουν από αυτόν… Το όνομα του μνημονεύω στο αποκορύφωμα του οργασμού μου…

Βλέπω τα μαλλιά του κεφαλιού του να ξεπετιούνται ανάμεσα στα ορθάνοικτα πόδια μου… Το πρόσωπό του έχει γίνει ένα με το κορμί μου… Αισθάνομαι τα κύματα της ευχαρίστησης να με τυλίγουν… να με πνίγουν… τα κύματα αυτά ορμάνε πάνω μου. Είμαι έτοιμος να φέρω εις πέρας την αποστολή μου… Είμαι έτοιμος να αφήσω με κομμένη την ανάσα το μωρό μου… Ανίκανος να σταθώ όρθιος είμαι…

Τα γόνατά μου λυγίζουν… πέφτω στο πάτωμα, καταβεβλημένος, ευχαριστημένος…

«Σ’ ευχαριστώ…», του λέω κοιτώντας τον στα μάτια.

