Τα μακριά του δάχτυλα αγγίζουν τα χέρια μου… τα πιάνουν…
με τραβάει κοντά του…
μου κάνει νεύμα με τα μάτια του να πάρω θέση πάνω στα πόδια του ή ανάμεσά τους
Μου ψιθυρίζει υποσχέσεις που εκπληρώνουν τα όνειρά μου
Γίνεται χορηγός στις επιθυμίες μου
Η ανάσα του καίει το πρόσωπό μου σαν πυρκαγιά που αρνείται να σβήσει…
Τα λόγια του γεμίζουν το μυαλό μου σαν γλυκό κρασί που ρέει στο ποτήρι
λόγια που κάνουν την στιγμή πιο ευχάριστη…
λόγια που αρνούμαι να τα επιστρέψω
Χαϊδεύοντας τις μπούκλες του ακούω μουσικές… ακούω τον ήχο μιας άρπας…
Ακούω τον ήχο ενός πνιχτού γέλιου
ενός ευγενικού γέλιου
του γέλιου του…
Τα δάχτυλά του αγγίζουν τρυφερά τα μάγουλά μου
Συνεχίζει με τους ψιθύρους του να με γεμίζει αγάπη…
Προσπαθώ να μιλήσω, αλλά η δύναμή του με κρατά σιωπηλό, αδύναμο…
Είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα να ξέρω πως με αγαπά…
Το χάδι του χαιρετά τα μπράτσα μου
Κοιτάζω τα μάτια του…
… το πρόσωπό του…
Με κοιτάζει επίμονα
μου χαμογελά
μου λέει ότι είναι ο εραστής μου
Θέλω να χορέψω στην αγκαλιά του
θέλω να χορέψω τον ίδιο χορό που χορεύουν οι μπούκλες του όταν τις χαϊδεύω
Με αρπάζει και με χώνει στην αγκαλιά του
Με κάνει να αισθάνομαι ασφάλεια
Με πλημμυρίζει με συναισθήματα
Ναι…
… με αγαπάει.

