Μέσα στο βαθύ σκοτάδι
χωρίς ίχνος φωτός να μπορεί να παρεισφρήσει
βλέπω το λυκόφως στα μάτια σου
Τελικά, μόνο το φεγγάρι μπορεί να οργανώσει την ερωτική διάθεση και των δυο μας
Το φεγγάρι και η μουσική του Federico Aubele
Ο ρομαντισμός γεμίζει τον αέρα
Αισθάνομαι τόσο καυλωμένος που πέφτω πάνω σου
Με υποβάλλεις στο μαρτύριο του σφικτού εναγκαλισμού
Τα μάτια σου τινάζουν την φλόγα τους στο πρόσωπό μου
Η μυρωδιά του αρώματός που φοράς
οδηγεί τη σφοδρή επιθυμία μου σε παράφρονες διαδρομές
Σε κοιτάζω στα μάτια
τρέχω τα δάχτυλά μου μέσα στις μπούκλες σου
Δοκιμάζω τη γλυκύτητα του λαιμού σου…
… του λοβού του αυτιού σου…
Σου ψιθυρίζω λόγια αγάπης… αφοσιωμένης αγάπης…
Μου απαντάς μ’ έναν αναστεναγμό
μ’ έναν μόνο αναστεναγμό πολύ προκλητικό όμως…
Ο πούτσος μου ζωντανεύει
Η επιθυμία μου πιάνει φωτιά
καθώς αργά γδυνόμαστε…
Με βάζεις κάτω… με καρφώνεις στο κρεβάτι
χαιρετίζοντας μ’ ένα χάδι την στύση μου…
Οι νόστιμες προκλητικές καμπύλες των αρχιδιών μου
είναι μια πρόκληση που δεν μπορείς να αντισταθείς
Η απάντησή τους είναι άμεση
μόλις τα αγγίζεις μ’ ένα φιλί…
Ενυδατώνοντάς τα με αγάπη
βλέπεις τον πούτσο μου να υψώνεται
βλέπεις τον πούτσο μου έτοιμο να σε γαμήσει σε όλες τις στάσεις
Εκστασιασμένος φωνάζω
τυλίγοντας το κεφάλι σου με τα χέρια μου
Μοιράζω τα συναισθήματά μου μαζί σου…
Εμπνέομαι από την καύλα σου
γεμίζω το στόμα σου
με σπέρμα
με χαρά

