Θέλω να σε κρατήσω κοντά μου, στην αγκαλιά μου, και να μη σ’ αφήσω ποτέ να φύγεις μακριά…
Που αλλού έχεις να πάς;
Τις κρυφές επιθυμίες μου και τις διεστραμμένες φαντασιώσεις μου μόνο εσύ θα ξέρεις για πάντα…
Βρίσκομαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι και ονειρεύομαι το χάδι των χεριών σου που μαγεύει θέλοντας και μη την ψυχή μου…
Τα αισθάνομαι, με συγκίνηση, να σέρνονται πάνω στο δέρμα μου βάζοντάς μου πυρκαγιά… καίγοντας τα πάντα πάνω μου…
Η αναπνοή μου γίνεται γρήγορη και βαθιά…
Οι μνήμες των αγγιγμάτων σου έχουν μείνει χαραγμένες μέσα μου… θα κρατήσουν για πάντα… για μια ζωή…
Η λέξη αγάπη είναι η μόνη λέξη που μπορούν να ψιθυρίσουν τα χείλια μου…
Τα χέρια σου περιπλανώνται πάνω μου… πάνω στους ώμους μου… στο στήθος μου… στα πόδια μου… στα χέρια μου…
Πονώ από την καύλα σε κάθε σου χάδι…
Οι χτύποι της καρδιάς μου ακούγονται δυνατά… συναγωνίζονται με αξιώσεις τους χτύπους της δικής σου καρδιάς…
Θα μπορούσε να τους ακούσει ευκρινώς ακόμη κι ένας ορειβάτης στα Ιμαλάϊα…
Το κορμί μου λιώνει καθώς περνάει το χέρι σου από πάνω του…
Μόνο ο Χριστός έκανε τέτοια θαύματα…
Πετώ στα σύννεφα, στον ουρανό καθώς αισθάνομαι το κορμί σου να τρίβεται πάνω στο δικό μου…
Θα μπορούσα να μείνω ξαπλωμένος μαζί σου μέχρι τις αρχές του νέου χρόνου…
Το δέρμα μου είναι υγρό… αστράφτει σαν χριστουγεννιάτικο μακιγιάζ
Μόνο τους χτύπους των καρδιών μας ακούω…
Αισθάνομαι να κινείσαι πάνω μου… μέσα μου…
Η αναμονή με κάνει να τρέμω… αχ! Αυτή η αναμονή… Η ανάσα μου με δυσκολία βγαίνει, με δόσεις… με μικρές, γρήγορες αναπνοές…
Ο πούτσος σου θάβεται βαθιά μέσα μου με τη μια…
Σε αισθάνομαι τόσο έντονα… οι φλόγες της επιθυμίας σου είναι αυτό μου μόνο εγώ μπορώ να δω… τίποτα άλλο…
Κινούμαστε σαν ένας…
Τα πόδια και τα χέρια μας περιπλέκονται…
Οι ανάσες μας είναι τόσο αυστηρές…
και να σκεφτείς πως μόλις έχουμε ξεκινήσει…
Φωνάζω δυνατά… είμαι τυλιγμένος από την έκσταση
από την έκσταση που μου χαρίζεις…
καθώς με γαμάς γρήγορα… γρηγορότερα…
επιθυμώ να κρατήσεις αυτόν τον ρυθμό μέχρι το τέλος… αν υπάρξει ποτέ τέλος…
Αισθάνομαι τους χτύπους της καρδιάς μου να επιβραδύνονται…
παίρνω ζωή μόνο από εσένα…
Τα χέρια μου ψάχνουν στο σκοτάδι το πρόσωπό σου…
Το στόμα μου αναζητά τα χείλια σου…
Τυλίγω τα πόδια μου γύρω από τη μέση σου και οδηγώ τον πούτσο σου πιο βαθιά μέσα μου…
Λικνίζεις αρρενωπά το κορμί σου και χώνεις τον πούτσο σου βαθύτερα…
Σε κοιτώ στα μάτια από φόβο μη χάσω ούτε δευτερόλεπτο από τις αντιδράσεις σου…
Η αγάπη μου για σένα, ξέρεις, δεν έχει κανένα όριο
και τώρα, να, διαπιστώνω πως και η δική σου δεν γνωρίζει όρια…
Οι ψίθυροί σου συναντούν τυχαία τα χείλια σου…
Καθώς τα χέρια μου περιπλανώνται πάνω στο σώμα σου τα ακροδάχτυλά μου καίγονται…
Είσαι πολύ θερμός άντρας…
και είσαι όλος δικός μου…
Τα ίχνη σου μένουν πάνω μου…
Λούζομαι με κρύο ιδρώτα ενώ χύνεις
ενώ πραγματοποιείς ένα από τα όνειρά μου…

