Στριμώχνεται στην αγκαλιά μου.

Η κορυφή του πούτσου του ψάχνει εδώ και λίγα λεπτά την είσοδο του κορμιού μου

Του προσφέρω μια εναλλακτική λύση, ανοίγοντας το στόμα μου…

«Μήπως τα χείλια σου είναι σαν μια μέγγενη; Φοβάμαι μήπως τον στραγγαλίσεις», με ρωτάει…

Η ερώτηση του με καυλώνει, χωρίς αμφιβολία

Μου τον ακουμπάει… πότε στη μύτη, πότε στο στόμα, αποφεύγοντας όμως να τον χώσει μέσα…

Εννοείται πως τον θέλω μέσα μου, αλλά διασκεδάζω με τα πειράγματά του και κάνω υπομονή…

Δεν είμαι σίγουρος για πόση ώρα…

Θέλω να τον ρουφήξω, να τον τραβήξω βαθιά μέσα μου

Ξέρει πώς να με κάνει να ανυπομονώ, ξέρει πώς να με κρατήσει σε εγρήγορση, σωματικά και ψυχικά

Γλιστρά τον πούτσο του στα χείλια μου και τη στιγμή που αυτά γίνονται άπληστα έστω και με την επαφή μαζί του, τον τραβάει μακριά…

Βρίσκομαι σε άλλη διάσταση…

Ξαφνικά, τον φέρνει ξανά στα χείλια μου… για λίγο…

Τον ρίχνει στο στόμα μου…

Δεν μπορώ να τον δω…

Λαχανιάζω…

«Ρώτησες κάτι για τα χείλια μου, θυμάσαι;», τον ρωτάω… με φανερή δυσκολία άρθρωσης

Το μυαλό μου με χαρακτηρίζει ως παράφρονα.

«Αχ, τι θυμάσαι», μου λέει…

Βγάζει τον πούτσο του από το στόμα μου και τον ντύνει μ’ ένα διακριτικό προφυλακτικό

Ένα από τα δάχτυλά του χαϊδεύει την κωλοτρυπίδα μου…

«Πως αισθάνεσαι;», ρωτάει…

«Σαν να υπάρχει κάτι εκεί κάτω… εννοώ το δάχτυλο, όχι τον πούτσο σου», απαντώ…

Βογκάμε σχεδόν ταυτόχρονα

… μέχρι την ολοκλήρωση του οργασμού.

