Οι επιθυμίες μου με ξυπνούν το πρωί,

τη στιγμή που οι ακτίνες του ήλιου χαϊδεύουν το κορμί μου

και ξεσηκώνουν κύματα που με περιβάλλουν, με σκεπάζουν και κατά συνέπεια σκεπάζουν και σένα.

Τα χέρια μου ανιχνεύουν την πλάτη σου

Όταν φτάνουν στον κώλο σου, σου χαρίζουν ένα τρυφερό χαστουκάκι

κι αμέσως μετά σε τραβάνε κοντά μου

πιο κοντά

ολοένα και περισσότερο,

Μέσα από τις ανάσες σου ακούγεται ένας βραχνός ψίθυρος

Τα χείλια σου είναι απαλά, υγρά

και πεινασμένα

όπως ακριβώς και τα δικά μου.

«Καλημέρα»

Οι λέξεις επιπλέουν ανάμεσά μας.

Το κορμί μου πιέζει το δικό σου

Τα χέρια μου αναζητούν κάτι δυνατό, σκληρό…

Γλιστρούν ανάμεσα στα ζεστά σου μπούτια-

δοκιμάζοντας τις αντοχές σου

πειράζοντας σε,

χαϊδεύοντας σε με ένα αναστεναγμό.

Μπορείτε να βυθιστώ μέσα σου

και να κρατήσω τα κεφάλι μου έξω

δαγκώνοντας τον ώμο σου

Οι χτύποι της καρδιάς σου

με ξυπνούν

Ανατριχιάζοντας, παρά φωνάζοντας

παραδίδομαι στις ορέξεις της πρωινής επιθυμίας μου

χαιρετώντας τις κορυφώσεις του φωτός του ήλιου

που περνάει μέσα από τις περσίδες

χαϊδεύοντας μας, κυρίως όμως αυξάνοντας τη θερμοκρασία των κορμιών μας

καθώς γινόμαστε ένα…

Τώρα.

