Κατά καιρούς,

θαρρώ πως οι λέξεις κολλούν,

μέσα στο μυαλό μου.

Θα ήθελα πολύ να πω τι βρίσκεται εκεί μέσα…

Είμαι ο μόνος που μπορεί να έχει άποψη,

άλλωστε το έχω δηλώσει πολλά χρόνια πριν.

Έτσι, αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, τη στιγμή που σου χαϊδεύω τα μαλλιά μετά το λούσιμο

θα μιλήσω με την καρδιά μου και με τη βοήθεια των συναισθημάτων μου

Η αγάπη που έχω για σένα είναι ανυπολόγιστη,

με σηκώνει απ’ όπου κι αν βρίσκομαι και με φέρνει κοντά σου,

μ’ ένα τρόπο μαγικό

ίσως επειδή το μυαλό, συχνά, δεν μπορεί να κατανοήσει τα συναισθήματα, ούτε τα συναισθήματα το μυαλό,

και όλο το βάρος πέφτει στη καρδιά.

Όλες αυτές τις μέρες, τα χρόνια που είμαστε μαζί,

έχει καλλιεργηθεί μια αγάπη, που έχει ριζώσει, έχει φουντώσει, έχει επεκταθεί

έχει γεννήσει συναισθήματα που μόνο η καρδιά μπορεί να αισθανθεί.

Συναισθήματα που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα, επηρεάζοντας τη συμπεριφορά μου, διότι δεν υπάρχει τρόπος να μπορώ να τα ελέγξω όλα, να τα φιλτράρω με τη λογική, να τα χωνέψω πρώτα εγώ ο ίδιος και μετά οι υπόλοιποι…

Το πλήθος όλων αυτών των συναισθημάτων μ’  έχει κάνει τόσο ευάλωτο

Ευτυχώς, έχω μάθει να σε εμπιστεύομαι όσο τίποτα άλλο στον κόσμο

αφήνοντας σε να πρωταγωνιστείς στη ζωή μου,

δίνοντάς σου το κλειδί της πόρτας της καρδιάς μου,

Είσαι πια το αίμα που τη τροφοδοτεί,

οι ρυθμικοί χτύποι των παλμών της

η ουσία των μυϊκών ινών της

Δεν είσαι μόνο ένα θαυμάσιο πλάσμα,

είσαι η λατρεία της ζωής μου…

