Αισθάνομαι το βλέμμα σου πάνω μου, λίγο πριν ακούσω τη φωνή σου…
«Μη σταματάς… ό, τι κι αν κάνεις… μη σταματάς…», μου λες
Ο πούτσος μου εκτίθεται στο βραδινό αεράκι…
Τον τρίβουν απαλά τα δάχτυλά μου.
Ανοίγω τα μάτια μου για να σε δω,
κείτεσαι δίπλα μου
Τα μάτια σου με καταβροχθίζουν…
… με ενθαρρύνουν,
Τα δάχτυλά μας συναντιούνται,
τα προσπερνάς…
χώνεις τα δάχτυλά σου στην υγρή κωλοτρυπίδα μου.
Σου την προσφέρω με μεγάλη ευχαρίστηση…
Σου επιτρέπω να ρουφήξεις τους χυμούς μου…
Λαίμαργε…
Τρέχουν τα δάχτυλά σου… τρέχουν παντού…
στο στομάχι μου, στο στήθος μου…
«Γαμήσου μόνος σου… θέλω να σε δω να γαμιέσαι μόνος σου…», μου λες
Ανοίγεις τα πόδια μου
καθώς για μια φορά ακόμη χώνω τα δάχτυλά μου
στη σφικτή κωλοτρυπίδα μου…
Ανοίγεις τα πόδια μου
καθώς τα δάχτυλά του άλλου μου χεριού ακροβατούν πάνω στον πούτσο μου.
«Αυτό είναι… καλό αγόρι… συνέχισε…
θέλω να δω τα χύσια σου…»
Το στόμα σου φυλακίζει τις ρόγες μου…
… τις βυζαίνεις σαν μωρό…
Τα χείλη σου φιλάνε τα μάτια μου…
κλαίω…
«Σου αρέσει να αυτοϊκανοποίεσαι, ζαβολιάρη μου…», μου λες
Δεν σε ακούω…
Το αίμα μου βράζει…
τα αυτιά μου βουίζουν…
ο οργασμός μου βρίσκεται στην κορύφωσή του…
Ρίχνεις το βάρος τον χειλιών σου
πάνω στα χείλια μου…
«Μη σταματάς…», μου λες
Τα δάχτυλά μου συνεχίζουν να γαμάνε τη κωλοτρυπίδα μου
Το σπέρμα στάζει από τον πούτσο μου και κυλάει μέσα της…
Με κοιτάς… χαμογελάς…
«Σειρά μου τώρα…», μου λες.

