Τα χείλη σου λάμπουν με την λάμψη των σάλιων που άφησαν πίσω τους τα φιλιά μου

Η άκρη του δάχτυλου μου περιστρέφεται γύρω από το περίγραμμά τους

καθώς το στόμα μου πλησιάζει επικίνδυνα κοντά προς το μέρος σου… ξανά…

Η επίθεσή μου σε αιφνιδιάζει… σ’ αφήνει μ’ ένα απλό λαχάνιασμα…

Δυο από τα δάχτυλά μου ανοίγουν τα πρησμένα από τα φιλιά χείλη σου

Τα μάτια μου μελετούν κάθε αντίδραση σου,

καθώς η γλώσσα μου αρχίζει σχολαστικά να σε γλύφει

Η καυτή μου ανάσα λιώνει τη σάρκα σου

Μ’ ένα χαμόγελο ικανοποίησης, συνεχίζω, δίνοντας έμφαση στο άγγιγμα…

Γλιστρώ τα δάχτυλά μου σε σημεία που έχω διαπιστώσει πόσο εύκολα ερεθίζονται

Κάθε κίνησή μου από δω και πέρα έχει σκοπό μόνο την ευχαρίστησή σου

Ευθυγραμμίζω το κορμί μου με το δικό σου

Τα σάλια που στάζουν από το στόμα μου προδίδουν την ανάγκη μου να βρεθώ μέσα σου

… να γλιστρήσω…

… να τεντωθώ απολαυστικά στα βάθη του κορμιού σου

Φιλιόμαστε εκ περιτροπής κοιτώντας ο ένας τα μάτια του άλλου

… ψιθυρίζοντας βρώμικα λόγια που αρέσουν και στους δυο ν’ ακούμε

Χώνομαι μέσα σου…

Δαγκώνεις τα χείλια σου μ’ επιμονή σαν να θέλεις να τα κάνεις να ματώσουν

Τα νύχια σου σκαλίζουν τη σάρκα μου…

… μέχρι το κύμα του οργασμού να μας τυλίξει

… μέχρι να ηρεμήσουν όλα.

