Βγάλε και το τελευταίο ρούχο

Πέταξέ το στον καναπέ

Δείξε μου το κορμί σου

Δείξε ό,τι μου υποσχέθηκες…

Αποκαλύψου…

Αποκάλυψε το στήθος σου… με τις μεγάλες, σκοτεινές, σκληρές ρόγες

… που επιβεβαιώνουν την εγρήγορση του ερεθισμού σου

Αποκάλυψε τον πούτσο σου…

… την πόσθη σου, τη πρησμένη βάλανο

 … την ουρήθρα που αστράφτει από το πάθος που στάζει

και ρέει αργά στο εσωτερικό του δεξιού σου μηρού

σε απόσταση αναπνοής από τα πεινασμένα μάτια μου

έτσι όπως βρίσκεσαι ξαπλωμένος στον καναπέ…

Σήκωσε το πόδι σου…

… άπλωσε το…

Άσε τα δάχτυλά σου ν’ ακουμπήσουν στο κορμί σου… στον πούτσο σου

Γλίστρησε τα πάνω του… από ψηλά… και στη συνέχεια, στη βάση του…

Βασάνισε τον… αισθησιακά…

… όπως ακριβώς βασανίζεις το βλέμμα μου.

Μυρίζω ήδη τη μοσχοβολιστή μυρωδιά του σπέρματός σου

Καθώς σε βλέπω να αυνανίζεσαι

τα μάτια μου σιγά – σιγά διαστέλλονται

και η καύλα μου επιδεινώνεται

Να! Μου είναι ήδη δύσκολο να σταθώ

Κράτα τον πούτσο σου σφιχτά

Οι σπασμοί της ευχαρίστησης είναι τόσο έντονοι.

Πιο έντονοι απ’ ότι συνήθως

και η εικόνα σου τόσο αισθησιακή

φοβερά ερεθιστική…

Συνέχισε…

