Τα ρούχα διεσπαρμένα στο πάτωμα… Ανοίγω τη βρύση, αφήνω το καυτό νερό να γεμίσει τη μπανιέρα. Βάζω το χέρι μέσα στο νερό… δοκιμάζω τη θερμοκρασία του. Όταν αποφασίζω πως η θερμοκρασία του νερού είναι η επιθυμητή… βυθίζομαι στη μπανιέρα. Το νερό καλύπτει το κορμί μου… χαλαρώνω αμέσως. Ανοίγω τη βρύση, αφήνω το νερό να με χτυπήσει στο πρόσωπο… Βυθίζομαι… αργά… τα πόδια… οι ώμοι… το κεφάλι. Προσπαθώ να κρατήσω την αναπνοή μου κάτω από το νερό… αναδύομαι μετά από δέκα δευτερόλεπτα. Χαλαρώνω… ξανά… κλείνω τα μάτια μου, ακουμπώ το κεφάλι προς τα πίσω… χαλαρώνω και τον σκέφτομαι. Φαντάζομαι πως τα χέρια μου είναι τα χέρια του… το άγγιγμά μου είναι το απαλό χάδι του, το χάδι των πεπειραμένων χεριών του. Ξέρει άραγε τη δύναμη που κρύβουν τα χέρια του; Ένα άγγιγμά του… και λειώνω. Αφήνω τα χέρια μου να τρέξουν πάνω στο κορμί μου… το νερό συνεχίζει να πέφτει πάνω μου βοηθώντας τα δάχτυλά μου να γλιστρούν. Είναι τα χέρια του… είναι τα δάχτυλα του… φαντάζομαι. Τα χέρια, τα δάχτυλα… το κορμί του… το κορμί που θέλω… που θέλω τόσο πολύ. Τα δάχτυλά μου παρκάρουν πάνω στις ρόγες μου… στις αρκετά σκληρές ρόγες μου… προσπαθώ να τις ακουμπήσω με την άκρη της γλώσσας μου… προσπαθώ να μιμηθώ το γλείψιμο που τις προσφέρει πάντοτε.

Τα χέρια μου ανταγωνίζονται ποιο από τα δυο θ’ αγγίξει περισσότερα σημεία του σώματός μου. Με το ένα χέρι ταλαντεύω πέρα-δώθε τον πούτσο μου, τον τρίβω μέσα στη χούφτα μου… καταφέρνω να τονώσω την διαρκώς αυξανόμενη διέγερσή του. Με το άλλο χέρι τσιμπώ συνεχώς τις ρόγες μου, τις πιέζω ανάμεσα στα δάχτυλά μου… αισθάνομαι το γνωστό, ευπρόσδεκτο μούδιασμα ανάμεσα στα πόδια μου. Η επιθυμία μου να τραβήξω μια περιποιημένη μαλακία στον πούτσο μου αυξάνεται με κάθε μου κίνηση. Το κορμί μου έχει ζεματιστεί από το νερό… το θέλω πιο καυτό… πιο καυτό… πιο καυτό.

Σταματώ ν’ αγγίζομαι για ένα λεπτό… σηκώνομαι… στέκομαι κάτω από το ντους… ανοίγω τη βρύση… το καυτό νερό ντύνει το κορμί μου… το μπάνιο γεμίζει ατμό. Χουφτώνω τα γεννητικά μου όργανα… στοργικά… τα πειράζω. Το άλλο μου χέρι γλιστράει ανάμεσα στα κωλομέρια μου… το δάχτυλό μου βυθίζεται μέσα στη κωλοτρυπίδα μου. Το καυτό νερό χαλαρώνει τη σφικτή είσοδο της κωλοτρυπίδας μου… μπορώ να χώσω μέσα της ολόκληρη τη γροθιά μου. Βογκώ από ευχαρίστηση… τυλίγομαι από έξοχα συναισθήματα. Τα δάχτυλά μου κινούνται μηχανικά… από μόνα τους… είναι αυτές οι οικείες ρυθμικές κινήσεις που ξέρω τόσο καλά.

Είναι φυλακισμένος στο μυαλό μου… μπορώ να τον δω καθαρά μπροστά μου… Τα προκλητικά χείλια του, το ερωτικό του κορμί, το καυτό του δέρμα, το μαγικό άγγιγμά του. Σκέφτομαι όλες τις στιγμές που περάσαμε… που περνάμε μαζί. Οράματα στροβιλίζονται μέσα στο κεφάλι μου. Τα χέρια μου δεν σταματούν το ταξίδι τους πάνω στο κορμί μου… δεν μπορούν να σταματήσουν… δεν γίνεται να σταματήσουν. Τον χρειάζομαι… τον θέλω.

Τα δάχτυλά μου γλιστρούν κατά μήκος του πούτσου μου… πάνω στον υγρό πούτσο μου. Είναι υγρός όχι από το νερό, από σπέρμα… από άφθονο σπέρμα που με τόση ευκολία παράγουν τ’ αρχίδια μου. Το σπέρμα αναβλύζει από την άκρη του πούτσου μου… κυλάει πάνω στους μηρούς μου… χύνεται στο πάτωμα του μπάνιου. Παίζω με μανία τον σκληρό μου πούτσο, το σπέρμα τινάζεται… σταματώ… παρατηρώ τα πρησμένα χείλια της ουρήθρας μου… Καυλώνω… Χώνω ξανά το δάχτυλό μου στην κωλοτρυπίδα μου… Θεέ μου… η υπέρτατη ευχαρίστηση… Το χώνω ξανά… και ξανά… και ξανά… αισθάνομαι τη βελούδινη αφή της κωλοτρυπίδας μου… αργά… μετά γρήγορα… καυλώνω… λαχανιάζω… σκέφτομαι το μωρό μου. Θα ήθελα να βρισκόταν εδώ, μαζί μου… να εισβάλλει με τον πούτσο του μέσα μου. Τον θέλω τόσο πολύ. Τον χρειάζομαι τόσο πολύ. Πιστεύω πως θα χύσω πάλι… θα χύσω έχοντας την εικόνα του μέσα στο μυαλό μου. Γλιστρώ δυο μου δάχτυλα στην κωλοτρυπίδα μου, ανοίγω τα πόδια μου και στηρίζομαι στον τοίχο. Το νερό συνεχίζει να πέφτει πάνω μου… Φαντάζομαι πως με γαμάει … ο ίδιος… τα πόδια μου αρχίζουν να τρέμουν. Ξεκινώ να τραβάω μαλακία τον πούτσο μου, έτσι όπως ακριβώς μου τον τραβάει μαλακία αυτός. Στενάζω… βογκώ… φωνάζω… μυρίζω το άρωμα του αφρόλουτρου… μυρίζω το άρωμα του… βλέπω μπροστά μου την εικόνα του, αισθάνομαι το άγγιγμά του… νιώθω πως στο μπάνιο είμαστε αυτός κι εγώ. Το χέρι μου ανεβοκατεβαίνει πάνω στον πούτσο μου… σκληρά… γρήγορα… γρηγορότερα. Στηρίζομαι στον τοίχο προσπαθώντας να καθυστερήσω όσο το δυνατό περισσότερο την εκσπερμάτωσή μου. Δεν είναι τόσο εύκολο… δεν είναι καθόλου εύκολο… τρίβω πιο γρήγορα τον πούτσο μου… ναι… το σπέρμα μου ξεχύνεται σαν κύμα θάλασσας… με παλμό… με ένταση… αυτό είναι, ναι… αυτό είναι… Μια στραγγαλισμένη κραυγή δραπετεύει από το στόμα μου… εκρήγνυμαι… Δεν έχω άλλη επιλογή… συνεχίζω να κρατώ στο χέρι μου τον άψυχο, πια, πούτσο μου… το σπέρμα μου κυλάει μέσα στη παλάμη μου… βάζω τα δάχτυλά μου στο χέρι μου… τ’ αρμέγω… Ισορροπώ με δυσκολία κάτω από το ντους… παρασύρομαι από το νερό… Γλιστρώ στο πάτωμα, ακολουθώ τη ροή του νερού… χαλαρώνω… χαμογελώ και τον σκέφτομαι.

