Στέκομαι απέναντι σου, κοιτάζοντάς σε επίμονα

…δελεάζοντας σε με το βλέμμα μου.

Όμως δεν μπορώ να σε κοιτάξω κατάματα, τουλάχιστον όχι για πολύ.

Τα δάχτυλά μου αποδεικνύονται πιο θαρραλέα, φτάνουν κοντά σου πριν από εμένα. Κρύβονται μέσα στα πυκνά σου μαλλιά, παίζουν κρυφτό με τις υπέροχες μπούκλες σου.

Βγάζεις τη γλώσσα σου και σαλιώνεις τρυφερά τα γλυκά σου χείλη. Αυτή σου η κίνηση μαγνητίζει το βλέμμα μου και ξυπνά το θηρίο που κρυβόταν μέσα μου.

Σε θέλω κολασμένα…

… απεγνωσμένα.

Θα μπορούσα να πολεμήσω μαζί σου για να σε κερδίσω

Θα μπορούσα να σε φοβίσω για να σε υποτάξω

Στεκόμαστε ο ένας αντίκρυ στον άλλο… ακίνητοι… παγωμένοι…

Τα μυαλό μου, κυρίως όμως η καρδιά μου, μου δίνουν ένα σωρό επιχειρήματα για να δράσω…

Δεν μπορώ να καταπολεμήσω την ανάγκη μου να πέσω στην αγκαλιά σου

Κοιταζόμαστε ξανά…

Κολυμπώ στο διάφανο βάθος αυτών των τεράστιων ματιών… των ματιών σου

Το μυαλό μου κατασιγάζει από σκέψεις

Η καρδιά μου σταματά

Το πρόσωπό μου φωτίζεται…

Αισθάνομαι τα χέρια σου στο πρόσωπό μου… εκεί που έπρεπε να είναι

Αισθάνομαι την ανάσα σου στο δέρμα μου… εκεί που έπρεπε να είναι

Αισθάνομαι τα χείλη σου στα χείλη μου… εκεί που έπρεπε να είναι

Γλιστρώ τα δάχτυλά μου στα μαλλιά σου…

… σ’ όλο τους το μήκος

Έτσι ήταν γραφτό να γίνει…

