Η παλάμη μου γαργαλιέται

από τις τρίχες γύρω από τις ρόγες του στήθους του.

Χαϊδεύοντας το απαλό δέρμα του

κουρνιάζω… κουλουριάζω πάνω στο κορμί του

Το στόμα μου μοιράζει φιλιά σε όλη τη διαδρομή από το στέρνο μέχρι την κοιλιά του

… κι έπειτα ανοίγει από μόνο του με το που φτάνω σε απόσταση αναπνοής από τον πρησμένο ανδρισμό του…

Τον πιάνω ανάμεσα στα χείλια μου…

… και τον τραβάω…

Τα δάχτυλά του συσπειρώνονται στα μαλλιά μου

Οι αναστεναγμοί του γεμίζουν το δωμάτιο

καθώς θάβω τον πούτσο του στο λαιμό μου

Τα αρχίδια του χορεύουν στο πρόσωπό μου

Ανασηκώνει το κορμί του, την λεκάνη του

Η γλώσσα μου δεν σταματά να γλείφει…

Τα δάχτυλά του εντοπίζουν τους χτύπους της καρδιάς μου στα μηνίγγια μου

Ένα νέο κύμα αναστεναγμών βγαίνει από το στόμα του

Το κορμί του τρέμει…

Έχει ιδρώσει…

Χώνω τα δάχτυλά μου στο στόμα του

Οι γλώσσες μας εργάζονται από κοινού… η δική μου γλείφει τον πούτσο του, η δική του τα δάχτυλά μου…

Οι αναστεναγμοί αυξάνονται

… όπως άλλωστε και η θερμοκρασία

Διατηρώ το ρυθμό μέχρι το τέλος

Οι αναστεναγμοί του διακόπτονται από μια γλυκιά κραυγή…

… ένα σημάδι…

… ευδαιμονίας

λίγο πριν την εκσπερμάτωση…

