– Τους κανόνες τους ξέρεις… Κοιτάς αλλά δεν αγγίζεις… Εντάξει;
– Ναι.
– Είπαμε δεν αγγίζεις…
– Μου ξέφυγε… Συγνώμη!
– Είμαι πολύ καυλωμένος… Ωπ… Τι σου είπα, γαμώτο;
– Δεν μπορώ να κρατηθώ…
– Θα σου το κόψω το χέρι… Ακούς; Είσαι ο σκλάβος μου και θα κάνεις ό, τι σου πω…
– Καλά!
– Τον θέλεις, ε;
– Χαζός είμαι; Θα στον φάω ολόκληρο!
– Έλα… πλησίασε…Θέλω να έρθεις τόσο κοντά που να τον μυρίζεις…αλλά να μην τον αγγίξεις…! Ωραία… Ε, φίλε… κάνεις ζαβολιές…
– Κατά λάθος…
– Θα σε τιμωρήσω… Ξάπλωσε στο πάτωμα…Είσαι ένα κακό πουστράκι…Το νιώθεις;
– Όχι…
– Τώρα; Ε; Τώρα;
– Με πονάς…
– Κοίτα να συμμορφωθείς, αλλιώς…
– Αλλιώς;
– Θα στον ξεριζώσω… Έλα δω τώρα… Πλησίασε και κάνε τις ρόγες μου σκληρές… πολύ σκληρές… Μπορείς;
– Μπορώ!
– Ναι… Μμμμ… Ρούφα τες με δύναμη. Δυνατά… Δυνατά…Τι σκατά είναι αυτά; Δάγκωσέ τις. Δεν νιώθω τίποτα.
– Εντάξει;
– Μμμμ… ας πούμε εντάξει. Ξάπλωσε στο πάτωμα ξανά… Το κεφάλι κάτω… Πάρε τον πούτσο μου στο στόμα σου… Ναι… έτσι… ωραία… συνέχισε… ναι… ναι… Για περίμενε… Είναι γλείψιμο πούτσου αυτό; Τι έπαθες σήμερα;
– Θα ξεκινήσει ο Αρναούτογλου…
– Γάμησέ τον Αρναούτογλου… Τώρα είμαστε εσύ κι εγώ…Γιατί κουράστηκε η γλώσσα σου; Έλα… ναι, έτσι… ακούμπησε την γλώσσα σου παντού… πάνω στον πούτσο μου…
– Μμμμ…
– Στοπ… στοπ… σταμάτα! Θέλω να σε φιλήσω… Θέλω να δοκιμάσω τη γεύση του πούτσου μου… Μμμ… δεν ήξερα πως έχω τόσο νόστιμο πούτσο…
– Εγώ το ήξερα…
– Δεν ζήτησα τη γνώμη σου… Την ζήτησα;
– Όχι…
– Σου αρέσει αυτό που σου κάνω;
– Ναι…
– Πες μου ότι σου αρέσει.
– Πολύ… Μου αρέσει να τρίβεις τον πούτσο μου…
– Σήκω…
– Τι; Τελειώσαμε;
– Όχι. Θέλω να χώσεις το δάχτυλό σου στην κωλοτρυπίδα μου… Ναι… καλά τα πας… Μμμ… Χρησιμοποίησε και την γλώσσα σου… Και την γλώσσα σου… Δεν νιώθω τίποτα…
– Ε… μη μου τραβάς τα μαλλιά!
– Δεν με γλύφεις έτσι όπως θέλω… Περίμενε να σηκωθώ… Πέσε στα γόνατα… Ίσως στο γλύψιμο των ποδιών να είσαι καλύτερος…
– Θα προσπαθήσω…
– Μμμ… Με εκπλήσσεις ευχάριστα… Έτσι… Μμμμ… Συνέχισε τώρα που έχεις πάρει φόρα… Γλύψε μου τον πούτσο… Ωωω… Ωωω… Ναι… Ναι… Ναι, μ’ αρέσει. Μην σταματάς!
– Θέλω να σε φιλήσω…
– Φίλα με… Το αξίζεις…
– Μμμμ… τώρα μου θυμίζεις τον εραστή που άφησα πίσω μου…
– Θα σε ξεσκίσω…
– Μμμμ… ναι… ναι… ναι… ναι… Ναι, έτσι μου αρέσει… χώσε το δάχτυλό σου βαθιά…
– Πόσο βαθιά;
– Βαθιά…
– Σου αρέσει;
– Είσαι καύλας!
– Εσύ φταις… έχεις υπέροχη κωλοτρυπίδα!
– Ναι;
– Η ωραιότερη… σφικτή κωλοτρυπίδα που έχω δει ποτέ…
– Ωωωω… Μμμμ…Αααα… Αααααααααα… Αααααααααααααααααα…
– Σου αρέσει;
– Φίλα με…
– Θα σε πνίξω στα φιλιά!
– Προτιμώ να πνίξεις τον πούτσο σου στην κωλοτρυπίδα μου…
– Να στον χώσω;
– Το συζητάς; Ναι…
– Ωραία;
– Μμμ… πως με γαμάς έτσι; Τι όμορφα που τον χώνεις; Ω, Θεέ μου…
– Ασταμάτητα σε γαμάω…
– Σκίσε την κωλοτρυπίδα μου!
– Σήκωσέ το πόδι σου…
– Ναι… Μμμ… Έτσι… αργά… αργά…
– Κοίτα πως χορεύουν τα αρχίδια μου!
– Να τα στείλεις για οντισιόν στο καινούργιο τηλεπαιχνίδι του Mega…
– Με δουλεύεις;
– Βγάλε τον πούτσο σου… Θέλω να μου γλύψεις την κωλοτρυπίδα… Μμμμ…
– Έτσι;
– Έτσι… σάλιωσε την… γλύψε την σαν παγωτό…
– Σκύψε να την δω καλύτερα…
– Πάλι δεν φοράς τους φακούς σου;
– Αν δεν σταματήσεις να χύνεις στα μάτια μου, δεν πρόκειται να ξαναβάλω φακούς…
– Καλά… Να την… εκεί που χώνω το δάχτυλό μου…
– Κράτα το δάχτυλό σου μέσα… Όχι… Βάλε άλλο ένα!
– Τι κάνεις;
– Θα σου χώσω τον πούτσο… Ωπ! Μη βγάζεις τα δάχτυλά σου… η κωλοτρυπίδα σου θα φιλοξενήσει και τον πούτσο μου και τα δάχτυλά σου…
– Είσαι τρελός;
– Δεν μπορείς;
– Φυσικά και μπορώ… Ας δοκιμάσουμε…
– Βλέπεις; Η κωλοτρυπίδα σου έχει αξιοθαύμαστη ελαστικότητα…
– Λες;
– Κράτα τα δάχτυλά σου μέσα.
– Μμμμ…
– Μμμμ…
– Καύλα… Μμμμ… ναι…
– Μμμ… Ααααα… Τέλεια…
– Ναι…
– Μμμμμ…
– Κράτα τα δάχτυλά σου μέσα και κούνησέ τα… σαν να γαμάς την κωλοτρυπίδα σου με τα δάχτυλα…
– Μμμ…Μμμμ… Μμμμ…
– Ωραία… Χώσε άλλο ένα…
– Δεν μπορώ…
– Δεν υπάρχει δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω… Δεν θέλεις;
– Μμμμ…
– Μμμ…
– Ααααα… Αααα…
– Σήκω…
– Φίλησέ με…
– Φίλησε τον πούτσο μου… Πάρε τον στο στόμα σου…
– Μμμ…
– Φίλησέ τον…
– Μμμ… είναι τόσο υγρός…
– Είναι υγρά από την κωλοτρυπίδα σου… Γλύψε τα!
– Μμμ…
– Χώσ’τον στο στόμα σου… Μμμμ…
– Μμμμ…
– Κράτα το στόμα ανοιχτό…
– Μμμμ…
– Αααα… Αααααα… Ααααααααααα…
– Να σε φιλήσω… Θέλω να δοκιμάσω τη γεύση του στόματός σου…
– Ψεύτη, θέλεις να δοκιμάσεις τη γεύση του πούτσου σου… Σου αρέσουν μόνο τα τσιμπούκια… τα τσιμπούκια και οι πούτσοι…
– Σε φιλώ γιατί σ’ αγαπώ… αλλά μια που το ανάφερες… άνοιξε το στόμα σου… ξανά…
– Μμμμ…
– Σου γαμάω το στόμα…
– Μμμμ… Μμμμ… Μμμμ…
– Θα σε πνίξω με τον πούτσο μου…
– Μμμ…
– Γλύψε μου την κωλοτρυπίδα…
– Μμμ…
– Και τα αρχίδια…
– Μμμμ…
– Μμμμ… σούπερ είσαι μωρό μου… Ναι… ναι… Έλα σήκω τώρα σαν καλό παιδί! Σήκω και κάτσε πάνω στον πούτσο μου…
– Ναι… ναι… Μμμμ…
– Σ’ αρέσει… έτσι;
– Ναι…
– Βλέπεις; Σαν κομπρεσέρ είναι ο πούτσος μου…
– Θα πω στον Κακλαμάνη να σε προσλάβει για τα έργα του Δήμου…
– Μμμμ… με καυλώνεις… Μμμμ…
– Ναι… Ααααα… ναι…
– Είσαι πολύ υγρός μωράκι μου… γλιστράει συνεχώς ο πούτσος μου έξω…
– Μμμμ… Χώσε τον πιο βαθιά…
– Πόσο πιο βαθιά; Έπιασε πάτο!
– Με κοροϊδεύεις…
– Σοβαρολογώ… Ξάπλωσε πάνω μου για να μπορέσω να σε γαμήσω…
– Καλύτερα έτσι…
– Πολύ καλύτερα…
– Μ’ αρέσει πολύ…
– Πολύ;
– Θα μου ξεχειλώσεις την κωλοτρυπίδα!
– Θέλω να φιλιόμαστε όσο σε γαμάω…
– Δεν έχω αντίρρηση…
– Τι γλυκό που είναι το φιλί σου!
– Τι ωραία που με γαμάς!
– Μείνε έτσι όπως είσαι… Θα σου γλύψω τον πούτσο…
– Μη χάσεις τη στύση σου…
– Μην ανησυχείς… Τι νόστιμη κωλοτρυπίδα! Ξέρεις τι μου θυμίζει η γεύση της; Κοτόπουλο κινέζικο με λεμόνι…
– Μμμμ…
– Θα στον χώσω ξανά…
– Ναι… ναι… ναι…
– Περίμενε… Αν δεν στηριχτώ θα πέσω…
– Μμμμ… Έτσι…
– Αν ήξερες μωρό μου τι όμορφο ροδαλό χρώμα έχει η κωλοτρυπίδα σου! Δεν μπορώ να τη χορτάσω…
– Μμμμ…
– Παιξ’τον μου!
– Μεγάλο καυλί…
– Πολύ μεγάλο για σένα;
– Μμμμ…
– Πες μου…
– Είναι υπέροχο…
– Θέλεις να καθίσεις ξανά πάνω του;
– Αμέ!!!
– Μμμμ…
– Μμμμ… Ααααα…
– Μμμμ…
– Ααααα… Ααααααααα… Αααααααααααα…
– Τι γαμήσι είναι αυτό;
– Το καλύτερό μας!
– Θες να χύσω στο στόμα σου;
– Μη το ρωτάς…
– Βγάλε τη γλώσσα σου…
– Μμμ…
– Σε πυροβολώ με το σπέρμα μου… Γλύψ’τον μωρό μου… γλύψ’τον…
– Μμμμ…
– Αχόρταγο μωρό… Σταγόνα δεν αφήνεις…
– Μμμ…
– Σου έκανα μουστάκι από σπέρμα! Άνοιξε το στόμα σου…
– Μμμ..
– Πρόσεξε… Σου πέφτουν τα χύσια από το στόμα…
– Και;
– Θα λερώσεις το χαλί…
– Σκασίλα μου!
– Θα τα πω όλα στη μαμά μου!

