Λατρεύω την χροιά της φωνής σου… τον τρόπο που προφέρεις το όνομά μου όταν έρχεσαι. Βγαίνω από το σκοτάδι, από τη μοναξιά, τινάζομαι σαν το ελατήριο, έρχομαι σαν το άτακτο κύμα να σε συναντήσω. Το σώμα και το μυαλό μου ζωντανεύουν. Έχεις ιδέα πόσο πολύ σε αγαπώ; Με πόση ανυπομονησία περιμένω να έρθεις; Αν βγεις για καφέ, κάθομαι και μετρώ τις γουλιές σου και υπολογίζω την ώρα που θα βρίσκομαι ξανά στην αγκαλιά σου. Το ξέρεις… Θα με αποκαλέσεις παράξενο αν σου πω ότι με πλησιάζεις με τον ομορφότερο τρόπο που μ’ έχει πλησιάσει ποτέ άνθρωπος; Ας με αποκαλέσεις… Το ξέρεις πως όταν δεν μπορώ να καυλώσω σκέφτομαι τον ήχο της φωνής σου; Σκέφτομαι τα λόγια που μου λες, το πόσο όμορφα αισθάνεσαι όταν μου κάνεις έρωτα. Είμαι ευτυχισμένος δίπλα σου, με τρελαίνεις όταν μου μιλάς, όταν μου λες πως θες να γαμηθούμε, με ξυπνάς, γιατί ακόμα και στα πιο γλυκά μου όνειρα ακούω να μου ψιθυρίζεις στ’ αυτί: «Θα σε γαμήσω». Το πρώτο πράγμα που αισθάνομαι τα πρωινά όταν ξυπνώ είσαι εσύ. Τα χύσια σου καλύπτουν το κορμί μου, με κρατάνε στη ζωή, με τρέφουν. Δεν μπορώ να μπω στο μπάνιο χωρίς να είσαι κι εσύ εκεί, θέλω να αισθάνομαι, να νιώθω συνεχώς τα χέρια σου επάνω μου.
Μετά φεύγω για την δουλειά… και μου λείπεις, αισθάνομαι έντονα την ανάγκη να βρεθώ στην αγκαλιά σου, αισθάνομαι την ανάγκη να έρθω κοντά σου… και το ξέρεις.

Φίλησέ με…

