Μια ημέρα με προσκάλεσες να έρθω στα όνειρά σου. Για να σου κάνω έκπληξη, αποφάσισα να έρθω ο ίδιος στο σπίτι σου. Μπαίνω στο δωμάτιό σου και γονατίζω μπροστά σου, δίπλα από το κρεβάτι σου. Είσαι μόνος, κρυωμένος. Είμαι γυμνός. Τα μάτια μου καταβροχθίζουν το υπέροχο αρρενωπό κορμί σου, η κοιλιά σου ακουμπάει το στρώμα, τα πόδια σου είναι το ένα πάνω στο άλλο. Η κουβέρτα καλύπτει το κορμί σου… χαμηλά, τα δυνατά χέρια σου αγκαλιάζουν το μαξιλάρι, το όμορφο πρόσωπό σου γυρισμένο λοξά… προς εμένα. Θέλω να αγγίξω το διογκωμένους μυς των ώμων σου, την πλάτη σου, τα χέρια σου. Αναπνέω σαν πεινασμένος την ανδρική μυρωδιά που αναδύεται από το κορμί σου. Το δωμάτιο μυρίζει φλούδες μανταρινιού. Το κύμα της θερμότητάς σου με καίει, η καρδιά μου αρχίζει να χτυπά πιο δυνατά… δυνατότερα. Επιτέλους… βρίσκομαι δίπλα σου. Βουρτσίζω απαλά το μάγουλό σου με το χέρι μου. Τα χείλια σου προκλητικά… με προσκαλούν, δηλαδή, αισθάνομαι την υποχρέωση να τα φιλήσω. Σκύβω και πιέζω το στόμα σου με το στόμα μου. Το κορμί σου τραντάζεται. Τα μάτια σου ανοίγουν. Σε έχω τρομάξει… δεν το ήθελα… δεν ήθελα να σε ξυπνήσω μ’ αυτό τον τρόπο. Σηκώνομαι όρθιος καθώς πηδάς από το κρεβάτι έντρομος… σοκαρισμένος. Με κάνεις ν’ ανησυχώ. Ίσως δεν έπρεπε να είχα έρθει. Στεκόμαστε ο ένας απέναντι στον άλλο. Κοιταζόμαστε στα μάτια… Καταλαβαίνεις ποιος είμαι, αλλά είσαι φοβισμένος. Απλώνω το χέρι για να σε αγγίξω… ο άνδρας που βλέπω μπροστά μου είναι ένα άτομο που θαρρώ πως το ήξερα πάντα… που το ήξερα καλά. Ανιχνεύω με το βλέμμα μου το ερωτικό, γυμνό κορμί σου… βλέπω τον φόβο και την ανησυχία στα μάτια σου. Σου χαϊδεύω το μάγουλο για να σε καθησυχάσω… δεν θα κάνω τίποτα για να σε βλάψω. Είσαι τόσο ντροπαλός… δεν το περίμενα… ίσως φταίω κι εγώ, ίσως φταίει ο τόπος που ξεφλουδίζω με το βλέμμα μου το σώμα σου. Αλλά… βρίσκομαι μπροστά σου, ξέρω πόσο το ήθελες… είμαι μπροστά σου… αυτοπροσώπως. Δεν είμαι όνειρο, είμαι πραγματικότητα. Αγγίζεις το πρόσωπό μου και με τα δυο σου χέρια… με τα δυνατά σου χέρια. Το στόμα σου αγκαλιάζει το στόμα μου. Κινώ τα χέρια μου προς τους ώμους σου, τους αγγίζω για πρώτη φορά. Φιλιόμαστε με πάθος. Φιλιόμαστε… έτσι όπως σου αρέσει… αληθινά, έντονα. Απομακρύνεις τα χείλια σου από τα χείλια μου για να εξετάσεις τα μάτια μου. Με τραβάς στην αγκαλιά σου, τα γυμνά μας κορμιά συναντιούνται, το στόμα σου καταβροχθίζει το δικό μου… Τι ωραία που φιλάς! Η γλώσσα σου σπρώχνει την δική μου γλώσσα, με αναγκάζεις… αναγκάζεις το κορμί μου να τρέμει από την επιθυμία. Καυτές σταγόνες σπέρματος κυλούν από τον πούτσο μου πάνω στα πόδια μου. Η αίσθηση του γυμνού, έντονα αρρενωπού κορμιού σου βάζει πυρκαγιά στο δικό μου. Αισθάνομαι την σκληρότητα του πούτσου σου καθώς με κρατάς στην αγκαλιά σου… καθώς συνεχίζεις να με φιλάς με πάθος… δυνατά. Καυλώνω… σε ποθώ. Ρουφώ το κάτω χείλος σου… με μανία… έχω εξαπολύσει το πάθος μου, το πάθος που έκρυβα για σένα τόσο καιρό και δεν μπορώ πλέον να το ελέγξω… δεν θέλω να το ελέγξω. Είμαι έτοιμος… ελεύθερος… θέλω να εκφραστώ.
Τα δυνατά χέρια σου με κρατούν σφικτά. Χαϊδεύεις την πλάτη μου… ζυμώνεις το δέρμα μου με τα τραχιά, λάγνα χέρια σου. Βογκώ, επειδή σε χρειάζομαι… επειδή σε θέλω. Το κορμί μου καψαλίζεται… καίει. Με τραβάς άγρια… με ρίχνεις στο κρεβάτι. Μπορώ να αισθανθώ την καυτή αναπνοή σου στον λαιμό μου. Με καυλώνεις… διεγείρεις κάθε κύτταρο του κορμιού μου… ξυπνάς κάθε επιθυμία μου… Τα χέρια σου κυριεύουν το κορμί μου… το τρίβουν, το τρίβουν, το χτυπούν… Οι ρόγες μου σκληρές και ευαίσθητες. Τα χέρια σου πιέζουν το στήθος μου… πνίγουν την αναπνοή μου. Είμαι καυτός… καίγομαι. Ρουφάς τις ρόγες μου με τα ερωτικά, υγρά χείλια σου. Λαχανιάζω. Ο πούτσος μου αναβλύζει σπέρμα. Σε θέλω… σε θέλω… Με υποβάλεις σε ένα γλυκό, ευτυχισμένο βασανιστήριο… Γλύφεις και ρουφάς τις ρόγες μου… κατόπιν με φιλάς… Φιλιόμαστε. Αισθάνομαι ότι θα εκραγώ. Η γλώσσα σου μαγεύει το στόμα μου. Ο πούτσος σου ορθώνεται… το σώμα μου τεντώνεται… φτάνω στα όρια μου. Κρατάς το στόμα σου στερεωμένο πάνω στο δικό μου, ανοίγεις με το γόνατό σου τα πόδια μου. Πιστεύω πως θα πεθάνω αν δεν με γαμήσεις τώρα… αυτή τη στιγμή. «Το φιλί είναι ανώτερο της ερωτικής πράξης…», μου εξηγείς και συμφωνώ, αλλά… θέλω να με γαμήσεις… Γι’ αυτό το λόγο έχω έρθει. Σε χρειάζομαι… «Είμαι δικός σου… ολόκληρος δικός σου…», ψιθυρίζω. Πιέζεις το κορμί μου με το κορμί σου… διεισδύεις μέσα μου… ζεματίζω τον πούτσο σου, τον σκληρό σαν βράχο πούτσο σου, με το καυτό νέκταρ που υγραίνει την κωλοτρυπίδα μου. Βίαια χαράσσω την πλάτη σου με τα δάχτυλά μου. Αισθάνομαι πως όλο το σώμα σου έχει μπει στο δικό μου… αυτή είναι συγχώνευση! Ξεπεράσαμε αυτή της Πειραιώς με την Γενική Τράπεζα… όμως είμαστε το ίδιο παράνομοι. Ξέρω καλά πως θα βάλεις τα δυνατά σου για να με ικανοποιήσεις. Ακούω τους ήχους του πούτσου σου καθώς μπαινοβγαίνει μέσα μου. Αισθάνεσαι ότι η κωλοτρυπίδα μου καταπίνει τον πούτσο σου… ότι καίγεται… μέσα στη σήραγγα της κωλοτρυπίδας μου. Ακούω τους ήχους των χυμών σου καθώς με σφυροκοπάς με τον τεράστιο, σκληρό πούτσο σου. Αισθάνεσαι την ανάγκη να χωθείς πιο βαθιά μέσα μου, να με πονέσεις, να με ξεσχίσεις… να με γαμήσεις άγρια. Ο ενθουσιασμός σου χτυπάει κόκκινο. Είσαι μέσα μου… θέλεις να γεμίσεις την κωλοτρυπίδα μου με τον πούτσο σου… η έντασή σου με κάνει να κραυγάζω… το καυτό πάθος σου δεν μου επιτρέπει να μένω ήσυχος. Η κωλοτρυπίδα μου προσπαθεί να απορροφήσει κάθε εκατοστό του πούτσου σου που γλιστράει με ευκολία μέσα της. Φτάνεις τόσο βαθιά μέσα μου… εξερευνάς σημεία που κανένα κεφάλι πούτσου δεν έχει αγγίξει… βαθιά… κάθε διείσδυσή σου προκαλεί σεισμούς στο κορμί μου… Δεν μπορείς να συγκρατηθείς άλλο. Τα υγρά τοιχώματα της κωλοτρυπίδας μου πνίγουν ολόκληρο το μήκος του πούτσου σου… με πυροβολείς με το καυτό σου σπέρμα… συνεχόμενες εκτοξεύσεις σπέρματος με πλημμυρίζουν. Είμαστε ένα… κραυγάζουμε και αναστενάζουμε… Δεν θα μπορούσαμε να γαμηθούμε καλύτερα. Χάντρες ιδρώτα κυλούν από το μέτωπό σου… σε φιλώ… σου χαρίζω ένα γλυκό φιλί. Με αγκαλιάζεις στοργικά, σαν πατέρας, σαν πατέρας που μου λείπει… ξαπλώνω στο ασφαλές, τριχωτό στήθος σου και τα μάτια μου κλείνουν… κοιμάμαι, έτσι όπως κοιμόμουν μικρός.
Ξημερώνει. Δεν έκλεισες μάτι. Θυμάσαι κάθε στιγμή της χθεσινοβραδινής ερωτικής μας περιπέτειας. Αισθάνεσαι το κορμί μου πάνω στο δικό σου, την ζεστή αναπνοή μου πάνω στο στήθος σου. Με θέλεις πάλι… για τελευταία φορά… για μια τελευταία φορά. Θέλεις να με γαμήσεις ξανά… πιο αργά για να το ευχαριστηθείς και να κρατήσεις τις εικόνες για πάντα στο μυαλό σου. Θέλεις να εξερευνήσεις κάθε σημείο του κορμιού μου… να το κάνεις δικό μου. Ο πούτσος σου σηκώνεται και μέσα του χτυπάει η καρδιά σου… Ακούω τον ψίθυρο της φωνής σου… «Είμαι δικός σου… ολόκληρος δικός σου»… Ψίθυρος ικανός να με ξυπνήσει… ο καλύτερος τρόπος για να ξυπνήσω. Απλώνω τα χέρια μου… Σε ψάχνω… Με ψάχνεις… Γνώριμα χέρια… Γνώριμες μπούκλες… Το μωρό μου… Αγγίζω το μωρό μου… Όνειρο ήταν… ένα όνειρο… δεν πειράζει… κατάφερες να έρθεις τελικά στα όνειρά μου.

