Τις πρώτες πρωινές ώρες της ημέρας με ξυπνά

Το χέρι του αγγίζει το κορμί μου

και κατανοεί τις ανάγκες μου.

 «Καλημέρα», ψιθυρίζει.

Μπορώ να αισθανθώ το χοντρό καυλί του

φωλιασμένο ανάμεσα στα κωλομάγουλά μου.

Αμέσως, στη στιγμή

Ερεθίζομαι, καυλώνω

Το κορμί μου εκρήγνυται από την ερωτική ένταση.

Εξακολουθώ να είμαι μεθυσμένος από τον ύπνο

δεδομένου ότι δεν μπορεί να είναι πιο αργά από τις 6 το πρωί

και είναι τόσο σκοτεινά έξω λίγο πριν την αλλαγή της χειμερινής ώρας.

Τα χέρια του κυλούν πάνω στο στομάχι μου.

Ω! Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό!

Λατρεύω τον τρόπο που με χαϊδεύει

Το σώμα του έρχεται και πέφτει πάνω στο δικό μου

Καρφώνεται μέσα μου

Η κοιλιά του αγγίζει χαμηλά την πλάτη μου

Το στόμα του κολλάει στο λαιμό μου

«Θέλω να σε γαμήσω, σκληρά», ψιθυρίζει.

Τα λόγια του έρχονται και κουρνιάζουν στα αυτιά μου

και δεν χρειάζεται καν να διεισδύσουν στον εγκέφαλό μου.

Έτσι όπως γλιστράει πιο βαθιά μέσα μου,

δαγκώνω το μαξιλάρι.

Τα δάχτυλά του πετούν πότε εδώ, πότε εκεί σαν να είναι πουλιά

τελικά, κρύβονται ανάμεσα στα μαλλιά μου

Χρησιμοποιεί τη δύναμη του για να με υποτάξει

Απ’ έξω ακούγεται ο ήχος των απορριμματοφόρων

και βήματα μοναχικών ξενύχτηδων που επιστρέφουν στο σπίτι

Έχει αρχίσει να αλλοιώνεται η ησυχία της νύχτας,

… όπως ακριβώς εδώ… στο δωμάτιο

όπου το κρεβάτι τρίζει

και οι αναστεναγμοί μας ακούγονται δυνατά

με τη συνοδεία βογγητών, ως αποτέλεσμα του απερίσκεπτου πάθους μας.

«Σ’ αρέσει;», μουρμουρίζει.

Δεν έχω ακόμα έτοιμη απάντηση-

Λαχανιάζουμε μαζί

Αναπνέω πάνω στο μαξιλάρι

Και κάπως έτσι,

πρεσαρίσματος,

περιμένω να ξημερώσει για τα καλά

για να σηκωθούμε και να πάμε στην εκκλησία.

