Ο ήλιος και η θάλασσα…

Δυο λέξεις που όταν συνδυάζονται, δημιουργούν μια φαντασίωση που κάνει το μυαλό μου να σκέφτεται μόνο το σεξ και τίποτα άλλο. Δεν έχει σημασία τι συμβαίνει γύρω μου, αν είναι φθινόπωρο, αν η θερμοκρασία έχει πέσει, αν οι νεροποντές πλημμυρίζουν τα πάντα… ο συνδυασμός της θερμότητας του φωτός και το αλατισμένο νερό είναι θανατηφόρα ερωτικός και η προσπάθειά μου να διατηρήσω οργανωμένες τις σκέψεις μου, αποτυγχάνει παταγωδώς.

Μας φαντάζομαι σε μια παραλία… ερημική…

Γονατισμένος, κρατώ έξω τη γλώσσα μου και εξερευνώ το κορμί σου… τις αρθρώσεις των δακτύλων σου… τα διαμάντια του ιδρώτα που ευθυγραμμίζονται με τη σπονδυλική στήλη σου… τα γευστικά μπαχαρικά του πόθου σου.  Την κολλάω παθητικά στη σάρκα σου, χαράσσοντας μονοπάτια κατά μήκος του κορμιού σου που τεντώνεται όταν ξεφυσώ την ανάσα μου. Ακούω τους αναστεναγμούς σου και μετατρέπω τη γλώσσα μου σ’ ένα αυτοσχέδιο μαστίγιο που χαστουκίζει το δέρμα σου… μια, δυο, τρεις φορές… Βλέπω τη σάρκα σου να ροδίζει. Φιλώ την έκσταση από το πρόσωπό σου και βλέπω στα μάτια σου την απόλυτη υποταγή σου και την ευγνωμοσύνη που τη συνοδεύει…

Ξεκινώ να σου δίνω πυρετώδη φιλιά, αδιαφορώντας αν μπορείς να τα αντέξεις ή όχι… Δεν δίνω δεκάρα αν σου κόβεται η ανάσα ή αν δυσφορείς. Κρατώ το κορμί σου πιο σφικτά. Νιώθω τη θερμοκρασία σου ν’ ανεβαίνει… Είσαι πλέον πιο θερμός και από τον ήλιο… πιο θερμός και από την κόλαση. Ακούγοντας την αναπνοή σου να γίνεται βαριά, καρφώνω τα δόντια μου στον ώμο σου και τα νύχια μου στην πλάτη σου.

Ψηλά, πάνω από την πόλη το φεγγάρι μας χαζεύει, κρυμμένο πίσω από τα σύννεφα. Το πρόσωπό σου έχει παραμορφωθεί από τον οργασμό. Σε φιλώ και ρουφάω το σάλιο σου σαν πολύτιμο βάλσαμο. Βλέπω στα μάτια σου την ευδαιμονία, την ικανοποίηση, την ηρεμία… τη γνώση ότι το δωμάτιο θα μυρίσει από το γαμήσι μας όποτε κι αν ξεκινήσει…

Ο ήλιος και η θάλασσα…

Εσύ κι εγώ…

Θα έπρεπε να είχα σκεφτεί κάτι άλλο; Όταν οι ωκεανοί καταλαμβάνουν τα τρία τέταρτα του πλανήτη μας, όταν ο Ήλιος κατέχει σχεδόν το σύνολο της μάζας του ηλιακού συστήματος; Τι λες αστέρι μου; Υπόσχομαι ότι η φαντασίωσή μου θα ερεθίσει τον αισθησιασμό σου θολώνοντας το μυαλό σου για πολύ καιρό.

