Με κοιτάζεις με έναν τρόπο ερωτικό, αισθησιακό, με έναν τρόπο που μόνο εσύ μπορείς να με κοιτάς, που μόνο εσύ ξέρεις να με κοιτάς. Αισθάνομαι ελκυστικός, προκλητικός, επιθυμητός… ζωντανός. Τα χέρια σου περιπλανώνται στο κορμί μου, χουφτώνεις τον κώλο μου, ξέρεις πως σήμερα δεν έχω διάθεση για τίποτα, θέλω απλά να κοιταζόμαστε στα μάτια, να πιάνεις το χέρι μου, να σε αισθάνομαι δίπλα μου… Επιμένεις… Χαϊδεύεις τα πόδια μου, χτενίζω με τα δάχτυλά μου τα μαλλιά σου, χαϊδεύεις το στήθος μου, αγγίζω τα χείλια σου. Κοιταζόμαστε, αυτό θέλω… να κοιταζόμαστε ΜΟΝΟ. Είναι κάποιες φορές που σε επιθυμώ έντονα, που θέλω απεγνωσμένα να κάνουμε έρωτα, τώρα… τώρα είμαι συναρπασμένος από το βλέμμα σου. Μου αρέσει το έντονο βλέμμα σου, μου αρέσει να με εξερευνάς με το βλέμμα σου. Στηρίζεσαι στα γόνατά σου, τραβάς το λάστιχο από τη φόρμα μου, συγκλονίζεσαι από το γεγονός ότι δεν φορώ εσώρουχο. Ξέχασα… Όχι, δεν το ξέχασα. Το ότι δεν έχω σήμερα διάθεση δεν σημαίνει πως δεν είμαι έτοιμος να σε ικανοποιήσω όταν και όποτε το θελήσεις. Είμαστε ένα ζευγάρι, δεν είμαι μόνος μου, δεν είμαι εγώ, είμαστε μαζί, είμαστε ένα, όποια κι αν είναι η διάθεσή μου έχω υποχρέωση να σε ικανοποιήσω. Βάλε το χέρι σου μέσα στην φόρμα μου, άγγιξέ με, άγγιξέ με και θα γίνω σκληρός και δυνατός… για σένα. Χώσε το χέρι σου, πιάσε το πέος μου, τύλιξέ το στα δάχτυλά σου, παίξε με τα στρογγυλά αρχίδια μου. Είδες; Βγάλε το χέρι σου, κοίταξε… κοίταξε πως σηκώθηκε το πέος μου, κοίταξε… Πιέζει το ύφασμα της φόρμας μου, θέλει να βγει έξω, θέλει να παίξει μαζί σου, να το χαϊδέψεις… να το φροντίσεις… να το παρηγορήσεις. Κατέβασέ μου την φόρμα… ωραία… έτσι… είδες; Το πέος μου συμπεριφέρεται τόσο διαφορετικά από εμένα. Έχει τα κέφια του… Παίξε με την κωλοτρυπίδα μου… Αισθάνομαι τόσο ωραία, ναι… ωραία… αλήθεια σου λέω. Μάρτυράς μου το πέος μου… κοίτα πόσο σκλήρυνε… άγγιξέ το. Δρόσισέ το με την αναπνοή σου… η αναπνοή σου είναι καυτή, πολύ καυτή… Κράτα το πέος μου σφικτά στο χέρι σου, σφικτά… όχι… μην το παίζεις… απλά κράτησέ το σφικτά… σε λίγο, σε πολύ λίγο θα δακρύσει. Κράτησέ το σφικτά και έλα… έλα να κοιτάξουμε τα αστέρια στον ουρανό. Σήμερα είναι τόσα πολλά…

