Κοιτώ τα μάτια σου
Μέσα από αυτά κοιτώ τα παράθυρά της ψυχής σου
Τα παράθυρα που απεικονίζουν τη βαθύτερη αισθησιακή ύπαρξή σου μέσα από τις αντανακλάσεις της ψυχής μου.
Κοιτώ τα χείλια σου
Θέλω να τα φιλήσω
Να τα φιλήσω με πάθος με τα λάγνα χείλια μου
Να μεταδώσω το πάθος μου σε σένα
Να σε πλημμυρίσω.
Αγγίζω τα χέρια σου
Τα βάζω πάνω στα χείλια μου
Για να αισθανθείς πόσο θέλει το στόμα μου το στόμα σου
Για να μεταδώσω την απόλαυσή μου στο κορμί σου
Για να οδηγήσω τις γλώσσες μας να μπλεχτούν σ’ ένα φιλί γεμάτο πάθος.
Αγγίζω τα χέρια σου
Διαβάζω τις γραμμές της αγάπης
Διαβάζω τις γραμμές του πάθους
Διαβάζω τις γραμμές του μυαλού σου
Διαβάζω τις γραμμές του σώματός σου
Θέλω το σώμα μου να αισθανθεί την τέλεια αφή των χεριών σου.
Παίρνεις τα χέρια μου
Διαβάζεις τις γραμμές της αγάπης
Διαβάζεις τις γραμμές του πάθους
Διαβάζεις τις γραμμές του μυαλού μου
Διαβάζεις τις γραμμές του σώματός μου
Θέλω το σώμα σου να αισθανθεί την τέλεια αφή των χεριών μου.
Αισθάνομαι τους χτύπους της καρδιάς σου
Αγγίζω τα χέρια σου
Τα βάζω πάνω στην καρδιά μου
Για να αισθανθείς τους χτύπους της καρδιάς μου
Για να αισθανθείς πως χτυπάει για σένα
Αγγίζω το κορμί σου
Θέλω να κάνουμε έρωτα
Να γαμήσεις το κορμί μου
Να ρουφήξεις όλο μου το είναι
Το σώμα σου να γίνει σώμα μου φιλοδοξώ.
Αγγίζω τα χέρια σου
Τα ικετεύω να ταξιδέψουν στο σώμα μου
Το πάθος μου αυξάνεται για σένα
Αισθάνομαι το δικό σου
Με τυλίγει
Καθώς ο πούτσος σου με διαπερνά
Αγγίζω τα χέρια σου
Τα αφήνω να στηριχτούν πάνω μου
Στο κορμί μου που καίγεται από πάθος
Θέλω τον πούτσο σου
Θέλω τον πούτσο σου βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου
Βαθιά να με γεμίζει, να τον αισθάνομαι μέσα μου
Μέσα στη κοιλότητα της σπηλιάς του πάθους μου
Όπου εξερευνάς τη ροδαλή κωλοτρυπίδα μου
με τον μελανό τεράστιο πούτσο σου.
Αγγίζω τα χέρια σου
Τα οδηγώ πάνω στον πούτσο μου
Τον αισθάνεσαι να πάλλεται από ευχαρίστηση για σένα
Από ευχαρίστηση για το νέκταρ της αγάπης που ρίχνεις απλόχερα στην κωλοτρυπίδα μου
Για μένα.

