Μου αρέσει που με φωτογραφίζεις με τις λέξεις σου, με τα ερωτόλογα που μου λες. Οι λέξεις σου… τέλεια αντανάκλαση της αληθινής μου αγάπης, αυτό που θέλω, αυτό που πάντα ήθελα από έναν εραστή πέρα από το σεξ είναι να μπορεί να με φωτογραφίζει με τις κουβέντες που μου λέει. Δεν θα αισθανθώ ποτέ πως είμαι ο ομορφότερος άνθρωπος του κόσμου… αν δεν μου πεις πως μ’ αγαπάς. Δεν θα αισθανθώ ποτέ ικανοποιημένος, όπως πρέπει να αισθανθεί κάθε άνδρας, αν δεν φωνάξεις το όνομά μου στην κορύφωση του οργασμού σου. Δεν θα γίνω ποτέ ο καλύτερος εραστής αν δεν με ταΐσεις με την αγάπη στο, δεν θα γίνω ποτέ ο καλύτερος αφέντης αν δεν αποκρίνεσαι στις εντολές που σου δίνω. Είμαι… εσύ. Είμαι η αντανάκλασή σου, είσαι η αντανάκλασή μου, αλλάζουμε μεταξύ μας τα εγώ μας… όταν σε βλέπω, όταν με βλέπεις… σε μια ατελείωτη ηχώ… ο ένας με τον άλλο. Βλέπω τον ανδρισμό μου… την θηλυκότητά μου σ’ εσένα, βλέπεις τον ανδρισμό σου… την θηλυκότητά σου σ’ εμένα. Είμαι άνδρας, είσαι άνδρας, είμαστε μαζί, ο ένας μέσω του άλλου… μαζί. Μαζί, αλλά διατηρώντας τις ταυτότητές μας, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά μας γνωρίσματα… όλα αυτά που μας διακρίνουν… Είσαι… εγώ.

