Ετικέτες

Τα χύσια σου πλημμυρίζουν το στόμα μου… συντρίβουν τις αισθήσεις μου. Τα καταπίνω όλα… μωρό μου… είσαι η πηγή, ο τροφοδότης της καθημερινής δόσης σπέρματος που χρειάζεται ο οργανισμός μου. Η ζεστασιά του σπέρματος που κυλάει μέσα μου, με κάνει δυνατό… ολοκληρωμένο.
Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν έχεις συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικό για μένα είναι να χύνεις μέσα μου ή πάνω μου. Αν καταλαβαίνεις το πόσο ποθώ να με γεμίζεις με το σπέρμα σου, να με γεμίζεις ως πάνω, να με γεμίζεις μέχρι το σπέρμα σου να ξεχειλίζει… όλη η ύπαρξή μου είναι στηριγμένη στο σπέρμα σου, ούτε τσίχλα δεν μασώ για να μην χάσω τη νόστιμη γεύση του σπέρματός σου. Σ’ ευχαριστώ πολύ… πολύ… πάρα πολύ μωρό μου… σ’ ευχαριστώ που επέλεξες να είμαι εγώ ο εκλεκτός που θα δοκιμάζω κάθε μέρα αυτή τη τόσο νόστιμη λιχουδιά που κρατάς μόνο για μένα. Ξέρω καλά πως κανένας άλλος άνδρας δεν πρόκειται να καταναλώσει το σπέρμα που παράγουν τα αρχίδια σου… Το σπέρμα που παράγουν τα αρχίδια σου μόνο για το στόμα μου… ξέρεις, πιστεύω πως γεννήθηκα για να καταπίνω τόσο τέλεια τα χύσια σου… ναι… γι’ αυτό τον λόγο γεννήθηκα. Πρόσεξε πόσο τέλεια κολυμπάει η γλώσσα μου μέσα στο σπέρμα σου… πρόσεξε πως το απολαμβάνω… πόσο μου αρέσει. Το σπέρμα σου είναι η τροφή μου… χωρίς αυτό θα λιμοκτονούσα σαν τα παιδιά της Αφρικής. Έλα… μην ζηλεύεις… θα μοιραστώ την γεύση τους μαζί σου… θέλω να δοκιμάσεις και να διαπιστώσεις από μόνος σου πως όσα σου λέω δεν είναι υπερβολές… όταν λέω πως το σπέρμα σου είναι νόστιμο το εννοώ. Φίλησέ με για να το δοκιμάσεις… σήμερα έχουμε γιορτή… μια θαυμάσια γιορτή… και ξέρεις, ε; Όταν γιορτάζουμε πίνουμε πολύ… πολύ… και μεθάμε. Άφησέ με λοιπόν να μεθύσω απόψε με το σπέρμα σου… μωρό μου.

