Τα χείλη μου βουρτσίζουν και τα δυο μαζί τα πλαϊνά του λαιμού του, παράλληλα όμως το στόμα μου αλιεύει την αναπνοή του. Νιώθω κάθε σπασμό των μυών του, τον τρόπο που τεντώνονται και τρέμουν στο πέρασμα των χεριών μου πάνω τους. Το δέρμα του είναι τόσο ζεστό, εγώ όμως θέλω ν’ αυξήσω τη θερμοκρασία του και θα κάνω τα πάντα για να τα καταφέρω.

Απαλοί αναστεναγμοί βγαίνουν από το στόμα μου καθώς το βλέμμα μου βαδίζει στο κορμί του. Είναι η κατάλληλη στιγμή να εκδηλώσω τις προφανείς επιθυμίες μου. Η εικόνα που βλέπω με προκαλεί…

«Θα τον παίξεις για μένα…;», ρωτώ…

Είχε ξεκινήσει να τον παίζει λίγα λεπτά πριν… με ελαφρά πειράγματα… με πινελιές κατά μήκος με τα περισσότερα από τα δάχτυλά του, φέρνοντας μια ανατριχίλα στο δέρμα μου. Αμέσως μετά όμως γλίστρησε κάτω από τα σκεπάσματα και με το ζόρι κρατήθηκα να χώσω το κεφάλι μου κι εγώ μέσα για να τον πάρω στο στόμα μου. Χρειαζόμουν τόσο πολύ τη γεύση του. Συχνά – πυκνά αναζητώ την ευχαρίστηση που μου προσφέρει το να θηλάζω σκληρά το πιο ευαίσθητο κομμάτι του εαυτού του…

Γνώριζα ότι ξετρελαίνεται να χύνει για μένα και ότι ακόμα και να θέλω κάτι περισσότερο, όπως για παράδειγμα να έχω τον έλεγχο, χρησιμοποιώντας κυρίως το στόμα μου, δεν θα μου το επιτρέψει….

«Ναι, αλλά εσύ δεν θα μπορείς να βλέπεις…», μου λέει χαμογελώντας πονηρά…

Μια μικρή, σύντομη γκρίνια βγαίνει από το στόμα μου. Ξέρω ότι δεν θα μπορέσει να μ’ εμποδίσει να δω… να παρακολουθήσω την απόλυτη ερωτική πράξη, τον τρόπο που πιάνει τον πούτσο του, αντλώντας τον… γλιστρώντας τα δάχτυλά του πάνω – κάτω, γλιστρώντας τον μέσα στη χούφτα του. Σηκώνω περιπαικτικά το σκέπασμα. Το κεφάλι του πούτσου του με κρυφοκοιτάζει, ικετεύοντας τη γλώσσα μου να το πειράξει. Δεν μπορώ ν’ απομακρύνω το βλέμμα μου. Δεν τολμώ.

Πατάω τα χείλη μου στο λαιμό του. Πιπιλίζω και δαγκώνω το λοβό του αριστερού του αυτιού, φιλώ τη γωνία του στόματός του. Θέλω να τον τονώσω περισσότερο. Τον ακούω που λαχανιάζει, που ρουθουνίζει… Τον βλέπω να τεντώνει το κορμί του. Επιζητεί την ολοκλήρωση… που όταν έρθει, θα την καλωσορίσει με μια κραυγή. Αυτή τη στιγμή περιμένω… Περιμένω επίσης, τα αποδεικτικά στοιχεία του οργασμού του, την εκσπερμάτιση του, τα υγρά μαργαριτάρια των χυμών του πάνω στο στομάχι του, να το στολίζουν με γούστο…

Δεν μπορώ να σταματήσω την έξοδο της γλώσσας μου από το στόμα μου. Δεν μπορώ να μη την αφήσω να γλείψει το κεφάλι του πούτσου του…

«Α! Είναι πάρα πολύ ευαίσθητος…», μονολογώ

Θα μπορούσα να πιπιλίζω επί ώρες μέχρι να εξαφανίσω κάθε σταγόνα , μέχρι και την τελευταία, δείχνοντας μ’ αυτό τον τρόπο την εκτίμησή μου για όσα έκανε για μένα…. αυτό το βροχερό, φθινοπωρινό απόγευμα.

