Ετικέτες

Απόψε το μωρό μου είναι συγκλονιστικά ερωτικό και όμορφο… Παρατηρώντας τον που μου μιλάει συνειδητοποιώ πως αυτό που με μαγνητίζει πάνω του δεν είναι ούτε τα σωματικά του προσόντα, ούτε η ομορφιά του… αλλά το μυαλό του… Πάντοτε μου άρεσαν οι άντρες που χρησιμοποιούν τον εγκέφαλό τους… που ξέρουν να τον χρησιμοποιούν… για να κάνουν χιούμορ… για να φλερτάρουν… Το μωρό μου φλερτάρει τέλεια… πάντα… κάθε στιγμή… και δυστυχώς όχι μόνο εμένα… Καταλαβαίνω πως φλερτάρει με πολλούς και πολλές και όταν δε γίνομαι ζηλιάρης, νοιώθω περήφανος που το κάνει τόσο διακριτικά για να μη με προσβάλει… Αντιθέτως, εγώ όταν φλερτάρω καρφώνομαι αμέσως… Δεν έχω την ικανότητα αυτή που έχει το μωρό μου…
Τι είναι αυτό που τον κάνει τόσο ερωτικό απόψε;… Δεν είναι το μυαλό του… δεν είναι ο αισθησιασμός που εκπέμπει… η τοποθέτηση του σώματός του… ο τρόπος που κάθεται… που κοιτάζει… που καπνίζει… Απόψε το ατού του είναι το χαμόγελό του και όχι μόνο… Είναι οι ανακατεμένες μπούκλες του, το πρόσωπό του, τα εκφραστικά του μάτια… το βλέμμα του… το απίστευτα γυμνασμένο του κορμί… το ντύσιμό του… Ναι, το ντύσιμό του… Ο τρόπος που είναι ντυμένος ΕΤΣΙ με τρελαίνει… Φοράει ένα λινό λευκό πουκάμισο που τονίζει το ηλιοκαμένο του δέρμα… Το λευκό πουκάμισο φωτίζει το πρόσωπό του σαν να είναι ήλιος… Είναι πραγματικά απίστευτα ελκυστικός… Μα, πως γίνεται να είμαι τόσο τυχερός; Χμμμ… όσο καιρός κι αν περάσει θα αναρωτιέμαι… Δεν ξέρω πόσα χρόνια θα περάσουν ακόμα, μα πιστεύω πως όσα κι αν είναι αυτά θα είμαι το ίδιο ευτυχισμένος… όπως σήμερα… όπως απόψε…
Του λέω πόσο όμορφος είναι και με πειράζει βγάζοντας έξω τη γλώσσα του… Κοιτώντας χαμηλά προσπαθώ να ξεχωρίσω πίσω από το επίσης λευκό λινό παντελόνι του αν φοράει εσώρουχο ή όχι… Καταλαβαίνοντας τι προσπαθώ να ανακαλύψω χαμηλώνει τα χέρια του ακουμπώντας τα πάνω στο κορμί του και εμποδίζει το βλέμμα μου… Τον ικετεύω μ’ ένα βλέμμα… Ανοίγει τα χέρια του επιτρέποντάς μου να κρυφοκοιτάξω… Ένα λευκό μπόξερ στο ίδιο χρώμα μ’ αυτό του πουκάμισου και του παντελονιού του προφυλάσσει τον πούτσο και τα αρχίδια του… τον πούτσο-πρότυπο που κάθε άντρας θα ήθελε να έχει… Το χαμόγελό του ακτινοβολεί…
«Είσαι ο ήλιος μου…», του λέω… «… ο ήλιος, μέσα στο σκοτάδι…»
Από μέσα μου προσεύχομαι να λάμπει για πάντα το χαμόγελό του και να με ζεσταίνει… Να λάμπει… Γιατί είναι το φως μου…

