Ετικέτες

Ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω να με περιμένει… Κάθεται στον καναπέ… Φοράει πρόχειρα ένα τσαλακωμένο θαλασσί πουκάμισο… τα περισσότερα κουμπιά είναι ξεκούμπωτα… Οι ρόγες του στήθους του ξεχωρίζουν… γίνονται σκληρότερες όσο τις κοιτώ… το βλέμμα του μένει καρφωμένο πάνω μου… τα χείλια του μισάνοιχτα… περιμένουν τα δικά μου…

«Γεια σου, μωρό μου…», του λέω τρυφερά… Προτού προλάβει να με χαιρετήσει… προτού προλάβει να ψελλίσει έστω και μια λέξη, καλύπτω τα χείλια του με τα δικά μου και τον φιλώ… Με τραβάει στην αγκαλιά του… Ξεκουμπώνω τα υπόλοιπα κουμπιά του πουκάμισού του… αργά… σκοπίμως αργά… Προσπαθεί να ξεκουμπώσει κι αυτός τα κουμπιά του δικού μου πουκάμισου, αλλά τον σταματώ… «Όχι ακόμα…», του λέω…

Προσπάθησε να διαμαρτυρηθεί… Τοποθέτησα το δάχτυλό μου μπροστά από το στόμα του… πάνω στα χείλια του… «Όχι ακόμα…», επανέλαβα… Παίρνει το δάχτυλό μου στο στόμα του… Το ρούφηξε τόσο απαλά… τόσο ευγενικά… Έκλεισε τα μάτια του… Το ρούφηξε χώνοντας το βαθύτερα μέσα στο στόμα του… Χαμογέλασα… Το έβγαλε έξω… Το δάχτυλό μου έσταζε από τα σάλια του… Το άφησα να γλιστρήσει στο πίσω μέρος του λαιμού του… πάνω στο δέρμα του… στους ώμους του… πάνω-κάτω στα χέρια του… κι έπειτα ξανά στο πίσω μέρος του λαιμού του…

Έβαλα το χέρι μου στον λαιμό του… Τράβηξα το πρόσωπό του προς το δικό μου… έως ότου τα χείλια μας συναντήθηκαν ξανά… το στόμα του… ορθάνοικτο… Έσπρωξα την γλώσσα μου μέσα στο στόμα του… μέσα και… έξω… γλείφοντας τα χείλια του… Αισθάνθηκα τις σκληρές ρόγες του στήθους του να τρίβονται πάνω στο ύφασμα του πουκάμισού μου… Τα δάχτυλά μου γλίστρησαν πάνω στους ώμους του… ακόμα μια φορά έκαναν τσουλήθρα κατά μήκος της σπονδυλικής του στήλης… αναγκάζοντάς τον να τρέμει…

Τα χέρια μου χούφτωσαν τα κωλομέρια του… Τα συμπίεσα φέρνοντας τον πιο κοντά μου… Το δάχτυλό μου έτρεξε μεταξύ των κωλομάγουλών του… ανοίγοντάς τα… μέχρι που βρήκε τη ζεστασιά της σφικτής του κωλοτρυπίδας… Ξεκινώντας την εξερεύνηση της κωλοτρυπίδας του, αισθάνθηκα την υγρασία της να ρέει και να καλύπτει το δάχτυλό μου… Βύθισα περισσότερο το δάχτυλό μου μέσα και στη συνέχεια το έβγαλα έξω διαδίδοντας πάνω στα κωλομέρια του την υγρασία της κωλοτρυπίδας του…

Άνοιξε τα μάτια του για να με κοιτάξει, αλλά δεν μου μίλησε… καθόλου… Ο πούτσος μου πλησίασε τον κώλο του, τσιμπώντας τον με την άκρη και γλιστρώντας ανάμεσα στα κωλομέρια του… Οι κόρες των ματιών του διεύρυναν το μέγεθός τους από την έκπληξη… Ανασήκωσα το κορμί μου και έσυρα τον πούτσο μου πάνω στα κωλομάγουλά του… εξατμίζοντας την υγρασία που είχα διαδώσει ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν πάνω στο δέρμα του… Χαστούκισα τα κωλομάγουλά του με τον πούτσο μου αφήνοντας ένα ροδαλό σημάδι πάνω τους… πάνω στο βελούδινο δέρμα των κωλομάγουλών του… «Ναι…», κατόρθωσε να πει προτού τα κωλομάγουλά του δεχθούν για μια φορά ακόμη την επίθεση του πούτσου μου…

«Τώρα… Σε παρακαλώ… τώρα…», μου είπε με τη βραχνή φωνή του… Έχωσα ένα από τα δάχτυλά μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Είναι τόσο υγρή, όπως πάντα… «Γδύσε με…», του λέω… η φωνή μου σταθερή… σίγουρη… μην αφήνοντάς του καμία αμφιβολία ως προς αυτό που πρέπει να κάνει… Τα δάχτυλά του ξεκούμπωσαν νευρικά τα κουμπιά του πουκάμισού μου… έλυσαν τη ζώνη μου… τράβηξαν το φερμουάρ του παντελονιού μου προς τα κάτω… Τα δάχτυλά μου συνέχισαν να σκάβουν χορεύοντας μέσα στην κωλοτρυπίδα του κάνοντας τον να βογκά… αλλά μόνο για λίγο…

Λίγο πριν μου βγάλει το παντελόνι, έγλειψε και ρούφηξε τον πούτσο μου καυλώνοντάς με… Όταν έμεινα ολόγυμνος άρπαξα τον ήδη έτοιμο πούτσο μου… Τα δάχτυλά μου ήταν ακόμα υγρά από το νέκταρ της κωλοτρυπίδας του… Με το νέκταρ αυτό ύγρανα τον πούτσο μου κάνοντάς τον να αστράψει… Γονάτισε μπροστά μου, ανάμεσα στα πόδια μου… Ρούφηξε βιαστικά τον πούτσο μου… εκατοστό-εκατοστό… Μόλις τον είδα να εξαφανίζεται μέσα στο στόμα του, τον τράβηξα έξω… «Είσαι έτοιμος;…», τον ρώτησα… Η φωνή μου σερνόταν από το βάρος της έντονης ηδονής… «Ναι…», μου απάντησε… «… περισσότερο από ποτέ…».

Τον ξάπλωσα στον καναπέ… Πείραξα την είσοδο της κωλοτρυπίδας του με το κεφάλι του πούτσου μου… την ύγρανα απλώνοντας το σάλιο μου με τη βοήθεια του δάχτυλού μου… Στη συνέχεια τον έσπρωξα μέσα… μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Ο πούτσος μου βυθίστηκε εύκολα… όπως τεμαχίζει το μαχαίρι ένα κομμάτι βούτυρο… Τα χείλια μου βρήκαν ξανά τα δικά του… Η γλώσσα μου στροβιλίστηκε μέσα στο στόμα του καθώς ο πούτσος μου ταξίδευε… μια μέσα… μια έξω… Γρήγορα… Εξαγριωμένα… Βαθύτερα και πιο βαθύτερα κάθε φορά… Οι αναστεναγμοί του πνίγηκαν μέσα στα φιλιά μου… Σύντομα τα πόδια του καρφώθηκαν πάνω στα πλευρά μου και τα χέρια του πάνω στην πλάτη μου… Τα νύχια του έσκαψαν το δέρμα μου… τα δάχτυλά του ανακάτεψαν τα μαλλιά μου…

Έσπρωξα τον πούτσο μου βίαια… σκληρά… μέσα του… βαθιά… Τα χείλια μου κόλλησαν με τα δικά του… Η αναπνοή μου έγινε μια με τη δική του… Είδα το χρώμα των μάγουλών του ν’ αλλάζει… να κοκκινίζει… τη στιγμή που ο πούτσος μου έχυνε το πολύτιμο σπέρμα μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Η ένταση της εκσπερμάτισης ήταν έντονη… αισθάνθηκα τον πούτσο μου να ανατινάζεται σαν βόμβα… όχι μόνο μια φορά, αλλά πολλές… πάρα πολλές… έως ότου δεν έμεινε σταγόνα σπέρματος μέσα στα αρχίδια του…

«Γεια σου…», του είπα και πάλι… αλλάζοντας τον τόνο της φωνής μου… ήταν σαφώς πιο εύθυμος αυτή τη φορά… Αλλά τώρα τα χείλια του είναι αυτά που κολλούν πάνω στα δικά μου και με εμποδίζουν να πω άλλη λέξη…

