Προκλητικά τρίβομαι στην πλάτη σου

… καθώς τα μακριά δάχτυλά σου χορεύουν εκπληκτικά στα πλήκτρα του πιάνου

Κάπως έτσι καταφέρνω να κερδίσω την προσοχή σου… προσωρινά

Τα μάτια σου επιθεωρούν κάποια λεπτά το κορμί μου

κι αμέσως μετά συνεχίζεις να παίζεις στο πιάνο

Διασχίζοντας την πλάτη σου με τα δάχτυλά μου, αργά

προσπαθώ να αποσπάσω ξανά την προσοχή σου… έστω μια σου ματιά

γνωρίζοντας πολύ καλά από που πηγάζει η επιθυμία σου για μένα

Αλλάζω θέση, στέκομαι μπροστά σου και ακινητοποιώ τα χέρια σου

Με αρπάζεις και με τραβάς προς το μέρος σου

Τα δάχτυλά σου γλιστράνε πάνω μου…

… γίνονται αμέσως αποδεκτά από την υγρασία μου

Νιώθοντας το δροσερό αέρα της ανάσας σου

απελευθερώνομαι από τον περιορισμό των ρούχων που φορώ

Το πρόσωπό σου πέφτει κατά πάνω μου, καταβροχθίζοντας με

Τεντώνω το κορμί μου, εκστασιασμένος

Σχεδόν ακαριαία χώνεις τη γλώσσα σου στο στόμα μου

ρουφώντας ένδοξα τα σάλια μου

Λαχανιάζοντας περιμένω τη γλώσσα σου να μ’ αγγίξει και πάλι

Τα χέρια μας, κάνοντας βόλτα στα κορμιά, αλληλεπικαλύπτονται

Με γρήγορες κινήσεις αρπάζουμε ο ένας τον άλλο

Αισθάνομαι τον οργασμό μου ν’ απειλεί να εκραγεί μέσα μου

Οι αναστεναγμοί και οι ανάσες μας συνθέτουν μια ερωτική σονάτα

καλύτερη απ’ εκείνη που έπαιζες λίγο πριν στο πιάνο

