Αυτοί οι όμορφοι σχηματισμοί των αστεριών

που φωτίζουν το νυχτερινό ουρανό,

αν και είναι τόσο μαγευτικοί

δεν μαγνητίζουν το βλέμμα μου απόψε

κι αυτό γιατί δεν χορταίνω να κοιτώ τα μάτια σου

και την επιθυμία που μυστηριακά τα θολώνει

Αγγίζοντας το πρόσωπό μου με τα χέρια σου

ριγούν μέχρι και τα κόκαλά μου.

Η επιθυμία αναλαμβάνει τα ηνία

Καθώς ακουμπάς τα χείλη σου στα δικά μου

έτσι όπως είμαστε γονατισμένοι, ο ένας αντίκρυ στον άλλο

αισθάνομαι τα δικά μου γόνατα ν’ αρχίζουν να λυγίζουν

Ανατρέπομαι… σωριάζομαι

Έρχεσαι πάνω μου

δίχως τα χείλη σου να εγκαταλείπουν ούτε λεπτό τα δικά μου

Παράλληλα, τα χέρια σου ξεκινούν να ταξιδεύουν

κάνοντάς με ν’ αναστενάζω βαριά

Τα δάχτυλά σου παραμερίζουν τα ρούχα μου

και βόσκουν στη σάρκα μου

Οι αναπνοές μου έχουν γίνει πλέον ρηχές

Ακούσια τρέμω

όχι εξαιτίας της απόλυτης  γύμνιας μου,

αλλά από καύλα

Τα μάτια σου ταξιδεύουν στο σώμα μου

Μαγεύονται, εκτιμώντας την ομορφιά του

Κάθε κομμάτι της σάρκας  μου περιμένει ανυπόμονα

το φιλί και το χάδι σου.

Καίω σαν να ‘μαι ασθενής

Μπορείτε να παρακολουθήσεις το πως σπαρταρώ

παραδομένος στη σφοδρή επιθυμία

Θεέ μου, πόσο σε θέλω!

Τώρα…

… περισσότερο από ποτέ

Η επιθυμία μου είναι εμφανής

Το βλέμμα στο πρόσωπό σου μου λέει ότι είσαι έτοιμος

… τόσο όσο είμαι κι εγώ.

Ωστόσο, εξακολουθεί να σπαταλάς το χρόνο σου

με το να αιωρείσαι πάνω από το κορμί μου

έχοντας τα χέρια σου σε κάθε πλευρά του προσώπου μου

Αναδιπλώνοντας τα πόδια μου γύρω από τη μέση σου

τυλίγομαι στο κορμί σου

Μια μικρή κραυγή ξεφεύγει από τα χείλη μου

Βογκητά ηδονής ξεφεύγουν από τα δική σου

Καρφιτσώνομαι στην αγκαλιά σου

σπρώχνοντας  το κορμί σου με το δικό μου κορμί

Τα κύματα της ευχαρίστησης μας τυλίγουν

Οι κινήσεις σου γίνονται βίαιες

Μπορώ να αισθανθώ το αίμα που κυκλοφορεί μέσα σου να βράζει

Γρήγορα πλησιάζει

η στιγμή της αλήθειας

Στέλνω σήματα αγάπης  για να με θυμάσαι

Όχι ότι θα μπορούσε ποτέ να με ξεχάσεις

Οι κραυγές μου αντηχούν

σε ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο

Κάθε άνθρωπος τώρα έχει πλήρη επίγνωση της αγάπης μου

αυτής της μοναδικής αγάπης που έχω για σένα

Σ ‘αγαπώ

