Θα μπορούσα να βρίσκομαι εδώ, δίπλα σου, για ώρες… πολλές…

… τρίβοντας το λαιμό και την πλάτη σου, σημαδεύοντας τρυφερά το δέρμα σου με τα δάχτυλά μου, χαχανίζοντας και αναστενάζοντας απαλά μέχρι να μαντέψεις την επόμενη κίνησή μου, πλησιάζοντας το κορμί μου πιο κοντά στο δικό σου λεπτό το λεπτό.

Θα μπορούσα να στείλω τα μηνύματά μου μέσα σου μ’ ένα τρόπο μαγικό.

Θα μπορούσα να αγγίζω το πρόσωπό σου και να χαϊδεύω τα μαλλιά σου, ψιθυρίζοντας την ευδαιμονία μου ή κοιτάζοντας  απλά μέσα στα μάτια σου τη ψυχή σου, η οποία σίγουρα θα γοητεύεται από την ειλικρινή, χαρούμενη ματιά μου.

Θα μπορούσα από το μηδέν μέχρι το άπειρο να τρίβομαι στα αξύριστα μάγουλά σου με λατρεία, μέχρι να κλείσεις τα μάτια σου πλήρως ικανοποιημένος, έχοντας το πιο γλυκό χαμόγελο στα χείλη σου.

Θα μπορούσαμε να κάνουμε συνεχώς έρωτα και να το απολαμβάνουμε εξίσου και οι δυο. Μαριναρισμένοι στον ιδρώτα της λαγνείας και της ένωσής μας, βουτηγμένοι σε μυρωδιές που αναδύονται από την έξοχη τελειότητα των κορμιών μας.

Θα μπορούσαμε να μείνουμε κλεισμένοι σ’ αυτή τη φούσκα του πάθους μέχρι που η ίδια η ζωή μας αναγκάσει να βγούμε έξω και ν’ ανασάνουμε για να συνεχιστεί η επιβίωσή μας.

Θα μπορούσαμε να δημιουργήσει ένα δικό μας κόσμο, όπως ακριβώς τον θέλουμε …

Θα μπορούσαμε να μιλάμε, να ονειρευόμαστε, ή να εντρυφούμε σ’ αυτό που αξίζει να μοιραζόμαστε: Στην αγάπη

Θα μπορούσαμε…

Μπορούμε;

