Ετικέτες

Μ’ ένα μαντήλι σου καλύπτω τα μάτια… όχι πολύ σφικτά… αυτό που θέλω είναι να μη βλέπεις τίποτα… να σε οδηγώ εγώ… Να σε οδηγώ στο σκοτάδι… Να σε οδηγώ στο δωμάτιο μας… στο καταφύγιο μας… Δυνατή ηλεκτρονική μουσική… όχι ηλεκτρονική… αρκεί το La Boulange του Yann Tiersen. Δυνατή μουσική και πολλές μυρωδιές… αρώματα, σανταλόξυλο, αφρός ξυρίσματος. Τα χέρια μου, τα δικά μου χέρια, τα χέρια του εραστή σου, μωρό μου, ανοίγουν προσεκτικά τα φερμουάρ του παντελονιού σου ενώ φιλώ στοργικά τους ώμους σου. Ο ήχος του παντελονιού που γλιστράει από τη μέση σου και πέφτει στο πάτωμα με καυλώνει, με κάνει να σε θέλω πολύ… πολύ. Δύο άνδρες μέσα σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο… εμείς… γυμνοί… μελετώ προσεκτικά το σώμα σου… το θαυμάζω ξανά… επιθυμώ σφόδρα να σε γαμήσω για μια ακόμη φορά. Δεν με βλέπεις… Μ’ ακούς… μόνο μ’ ακούς… ακούς τα βήματά μου… τους χτύπους της καρδιάς μου… Αισθάνεσαι… Αισθάνεσαι την ανάσα μου… το άγγιγμά μου στα χέρια σου, στο στήθος σου, στους μηρούς σου… αισθάνεσαι… Σε παίρνω από το χέρι και σε βοηθώ να καθίσεις σε μια πολυθρόνα. Σε πλησιάζω… στέκομαι όρθιος μπροστά σου. Μυρίζεις το συγκλονιστικό άρωμα του φρεσκοπλυμένου πούτσου μου… σκύβω για να μυρίζω κι εγώ την ακατέργαστη μυρωδιά των γεννητικών σου οργάνων… την μυρωδιά που διαρρέει από τα ορθάνοικτα σου πόδια. Ανοίγω το στόμα μου, τα χείλια μου χωρίζουν στα δυο… χωρίζουν για να χαιρετήσουν… για να υποδεχθούν το απαλό και ευαίσθητο κεφάλι του πούτσου σου… το δροσίζω με το σάλιο μου… ανατριχιάζω ακουμπώντας τη γλώσσα μου πάνω στην άκαμπτη σάρκα του πούτσου σου. Αισθάνομαι σαν να με χτυπούν πολλά χέρια ταυτόχρονα… αισθάνομαι σαν να βυθίζομαι… σαν να με παρασέρνουν τα κύματα. Τα δάχτυλά μου πειράζουν τις ερεθισμένες, σκληρές ρώγες του στήθους σου. Η μαλακή, έξυπνη γλώσσα μου χαϊδεύει τον σηκωμένο, τεράστιο πούτσο σου… Ακούω τους στεναγμούς σου… τα βογγητά σου… βογγητά και στεναγμοί ενός ευτυχισμένου εραστή. Λαχανιάζω στην υπερπροσπάθεια μου να σε ικανοποιήσω όσο το δυνατό καλύτερα… θέλω να σε ικανοποιήσω για να γευθώ το αποτέλεσμα του οργασμού σου… Ο πρησμένος, πορφυρός, σκληρός πούτσος σου βουλώνει το άνοιγμα του στόματός μου… ενυδατώνει με τους χυμούς του τα χείλη μου… Ναι, μωρό μου… και σήμερα θα δεχθώ πρόθυμα τα χύσια σου στο στόμα μου… Μείνε ήσυχος…

