Ετικέτες

Καθυστέρησε να επιστρέψει. Βρήκε αφορμή να καθυστερήσει γιατί δεν μπορούσα να πάρω άδεια για να λείψω από τη δουλειά. Δεν περνάει η ώρα… η σκέψη μου είναι καρφωμένη στο μωρό μου… η καρδιά μου χτυπάει δυνατά… είμαι καυλωμένος όπως πάντα. Έχουν καταλάβει όλοι οι συνάδερφοί μου πόσο ανήσυχος είμαι… με ρωτούν τι έχω, είναι σίγουροι πως κάτι φοβερό έχει συμβεί… τους διαβεβαιώνω ότι όλα είναι καλά… δεν έχω την δύναμη να υποκρίνομαι… δεν μπορώ… Σχεδιάζω μια εικονογράφηση για ένα παραμύθι που θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα… το έχω χρεωθεί εγώ… βάζω στο στόμα μου το μηχανικό μολύβι… το κορμί μου ηλεκτρίζεται, η γομολάστιχα έχει τη μυρωδιά του σώματός του μωρού μου, ποτέ δεν θα μου περνούσε από το μυαλό πως μια γομολάστιχα θα μπορούσε να είχε έναν τόσο αφροδισιακό ρόλο, την γλύφω… την φιλώ… κυριεύομαι από μια χαρά… μια απρόσεκτη χαρά… χώνω το χέρι μου μέσα στο παντελόνι μου… χαϊδεύω το τρίχωμα της ηβικής μου περιοχής… ο πούτσος μου υγρός. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δαγκώσω τα χείλια μου ώστε να ματώσουν και να πεταχτώ γρήγορα μέχρι τις τουαλέτες για να ανακουφιστώ με μια μαλακία. Χύνω και κλαψουρίζω.

Δευτέρα βράδυ. Φιλώ το πίσω μέρος του λαιμού του μωρού μου. Ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, γυμνοί όπως συνηθίζουμε, πειράζουμε ο ένας τον άλλο, μεθυσμένοι από την ευτυχία, οι πούτσοι μας στητοί… κεράτινοι… Κυλώ το κορμί μου πάνω στο δικό του… τον φιλώ… τον γρατσουνίζω με τα γένια μου… γελάμε.

Λατρεύω την αίσθηση του κορμιού του πάνω στο κορμί μου… απαλό… καυτό. Χαϊδεύω τους ώμους του, τα χέρια του, τα πόδια του… τον γλύφω ολόκληρο σαν να γλύφω παγωτό σοκολάτα. Τα χείλια μου κάνουν περιοδεία στο στομάχι του, στην κοιλιά του… αναστενάζει… τερματίζουν στη βάση του τεράστιου πούτσου του. Τεντώνει το κορμί του… ο πούτσος του γίνεται άκαμπτος μέσα στο στόμα μου. Μέσα σε διάστημα έξι λεπτών έχει χύσει… γλύφω το σπέρμα του, ρουφώ το κεφάλι του πούτσου του… είμαι άπληστος… αχόρταγος για τους χυμούς του μωρού μου. Παίρνω τον πούτσο του, τον κρατώ απαλά πάνω στη παλάμη μου… είναι ελαφρύς σαν πεταλούδα, τι ωραία αίσθηση, αισθάνομαι τη σύσπαση του πούτσου του καθώς μεγαλώνει μέσα στο χέρι μου… τον πειράζω… με ικετεύει να τον χώσω στο στόμα μου… Χωρίς προειδοποίηση… σαν λιοντάρι πέφτω πάνω του και τον εξαφανίζω μέσα στο στόμα μου… ξανά…πιέζει το κορμί του προς το μέρος μου… οι ρώγες μου σκληραίνουν… φωνάζει… η άκρη του πούτσου του ακουμπά τις αμυγδαλές μου. Θέλει να χύσει ξανά… θέλω να τον αισθανθώ μέσα μου… θέλω κλέψω δύναμη από τη δύναμή του… Βγάζω τον πούτσο του από το στόμα μου… τον αφήνω σε αγωνία… σηκώνομαι… σκύβω στα τέσσερα… πιέζει την είσοδο την κωλοτρυπίδα μου… αυτό θέλω… να την παραβιάσει… να την παραβιάσει με τον λαμπερό, σκληρό, τεράστιο πούτσο του… Στηρίζομαι καλά στα πόδια και στα χέρια μου… η κωλοτρυπίδα μου γεμίζει από τον πούτσο του μωρού μου… Μέσα σε διάστημα είκοσι δύο λεπτών έχει χύσει.

Δύο ώρες αργότερα ήμαστε ακόμα γυμνοί, μιλάμε, πειραζόμαστε, λέμε για όλα όσα περάσαμε το Σαββατοκύριακο, μετακινώ το κορμί μου δίπλα στο δικό του… ξαπλώνω ανάσκελα… ο πούτσος μου μετακινείται από τον έναν μηρό μου στον άλλο… Τον αρπάζω, τραβάω μαλακία… μέσα σε έξι λεπτά λαχανιάζω… χάνω την αναπνοή μου.

Το χέρι μου κάνει περιοδεία πάνω στο κορμί μου… εξερευνώ τον πούτσο μου… ανοίγω τα πόδια μου για να χώσω κατευθείαν το δάχτυλό μου στην κωλοτρυπίδα μου, το αφήνω για λίγο μέσα… ο πούτσος μου αναβλύζει φρέσκο, άφθονο σπέρμα. Δεν του αφήνω να το γλύψει… να το πιεί… Το μωρό μου, χαϊδεύει τα μαλλιά μου, το δάχτυλό του ζωγραφίζει το περίγραμμα των χειλιών μου… αισθάνομαι την αναπνοή του να μου ζεσταίνει το πρόσωπο. Με δαγκώνει… ρουφάει τον λαιμό μου… με σημαδεύει. Μου ψιθυρίζει ερωτόλογα… κι εγώ τον παρακαλώ να χύσω αν είναι δυνατόν ΤΩΡΑ. Σε λιγότερο από πέντε λεπτά, το σπέρμα μου σκεπάζει τα χέρια του, καλύπτει τα αστραφτερά δόντια του… αυτό είναι όλο;… δυο υγροί πούτσοι λάμπουν στο εκτυφλωτικό σκοτάδι του δωματίου.

