Ένα βήμα είναι η απόσταση που μας χωρίζει… μια απόσταση δημιουργημένη τόσο έντεχνα από σένα για να με κρατάς μακριά από τη θερμότητα του κορμιού σου που είναι πιο καυτή κι από το οξύ. Για να είμαι ειλικρινής, ακόμα κι από εδώ που στέκομαι νιώθω τη ζεστασιά σου… λαχταρώ να βρεθώ εκεί… δίπλα σου, κοντά σου, μαζί σου. Θα μπορούσα να σε βοηθήσω να αυξήσουμε τη θερμοκρασία αυτή, να ρίξουμε λάδι στη φωτιά. Πιθανή ένωσή μας θα μπορούσε να είναι η βάση για να φουντώσει αυτή η ερωτική οργή… θα μπορούσε να είναι το φως που θα εξαφανίσει μια και καλή το σκοτάδι που επικρατεί στο δωμάτιο…

Δεν μπορώ να παραμένω άλλο στα κρύα του λουτρού και να αναρωτιέμαι τι αισθάνεσαι, τι σκέφτεσαι… ελπίζοντας. Φοβάμαι μήπως τα συναισθήματά σου είναι ρηχά… Ή μήπως θέλεις να κρυφτούμε στη γωνιά εκεί… πίσω στο βάθος… ενάντια στον τοίχο;

Ίσως να πιστεύεις ότι είμαι πάρα πολύ ευαίσθητος για να υπομείνω τον πραγματικό σου εαυτό, εκείνον που κρύβεις διακριτικά μέσα σου.

Ίσως να πιστεύεις ότι είμαι πάρα πολύ ευαίσθητος για να απολαύσω την ουσία των βαθύτερων επιθυμιών σου.

Ίσως να πιστεύεις ότι είμαι πάρα πολύ ευαίσθητος για να κατανοήσω την περιπλοκότητα των φαντασιώσεων που ξεπηδούν από το μυαλό σου…

Ίσως ακόμη να πιστεύεις ότι είμαι πάρα πολύ ευαίσθητος για να εκτιμήσω τον επαγγελματισμό σου, αυτόν που στην πραγματικότητα κρύβεις με τόση επιδεξιότητα…

Όχι γλυκέ μου… δεν είμαι ευαίσθητος…

Είμαι δυνατός. Πολύ πιο δυνατός απ’ ό,τι θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς. Δυνατότερος, ακόμη, κι απ’ αυτόν τον τοίχο  που έχει κατασκευαστεί για να μας στηρίξει.

Αγκάλιασε με σφικτά με τα δυο σου χέρια. Απόδειξε ότι μάντεψα σωστά για τα χαρίσματα που κρύβονται πίσω απ’ αυτή την αθώα όψη σου…

Ανάγκασε με να σου αποδείξω ότι η αγάπη μου για σένα ξεπερνά τα φυσιολογικά όρια.

Θα μπορούσα να προσποιηθώ ότι είμαι ευαίσθητος μόνο για να σε αφήσω να με προστατεύσεις…

Ω, σε παρακαλώ! Βοήθησέ με να χωθώ στην αγκαλιά σου.

Μάλλον εσύ είσαι  πάρα πολύ ευαίσθητος για να αντέξεις τη δική μου αγάπη.

