Μην αναπνέεις
κράτησε την ανάσα σου
αισθάνσου την ενέργεια
που κρύβεται μέσα στα πνευμόνια σου
πίσω από τις σκληρές ρόγες του στήθους σου
που ικετεύουν να τις αγγίξω
να τις πειράξω…
Όχι…
κρατήσου…
Για λίγα
για μόνο λίγα δευτερόλεπτα
όχι περισσότερο
Καθώς γλιστρώ τα δάχτυλά μου κατά μήκος των χεριών σου
… πάνω στους ώμους σου
… πάνω στο στήθος σου…
Καθώς κάθε δάχτυλο πιέζει τις ρόγες σου έως ότου φωνάξεις…
… έως ότου ακουστεί η κραυγή σου…
Καθώς τα απαλά… τα μακριά, υγρά δάχτυλά μου λούζουν την σάρκα σου
δοκιμάζοντας την απαλότητά σου
και την σκληρότητα του πούτσου σου που περιμένει
Περίμενε…
Οι φλέβες σου είναι έτοιμες να σπάσουν από την ένταση
έτσι όπως ψιθυρίζω κατά μήκος του στομαχιού σου
… «… όχι ακόμα…»
Όχι προτού ολοκληρωθεί η εκστρατεία μου πάνω στο κορμί σου
που αστράφτει από τα σάλια του πεινασμένου μου στόματος
Όχι προτού οι μορφασμοί του προσώπου σου λειώσουν
από τη θερμοκρασία των καυτών μου χειλιών
και από την υγρασία
της γλώσσας μου
που δοκιμάζει το βελούδινο δέρμα σου
Όχι…
μην αναπνέεις
έως ότου σε φιλήσω…

