Κρυφοκοιτάζοντας από την κλειδαρότρυπα

αφιερώνεις λίγα λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σου

παρακολουθώντας εμένα…

Περίμενε…

Πρέπει ν’ αποφασίσεις αν σ’ αρέσει ή όχι αυτό που βλέπεις.

Τώρα…

Θα προσπαθήσω… ίσως, δεν είμαι σίγουρος… να σε επηρεάσω…

τεντώνοντας το κορμί μου

γλείφοντας τα χείλια μου

χώνοντας πλήρως το μεσαίο δάχτυλο στο στόμα μου.

Σκύψε, έτσι ώστε να μπορείς να δεις καλύτερα…

Γέμισε με χαρά τα μάτια σου

Ερεθίζομαι καλύτερα  γνωρίζοντας ότι με παρακολουθείς

Τα χέρια μου εργάζονται με επαγγελματισμό και σοβαρότητα…

Τίποτα δεν μπορεί να τα σταματήσει…

Είμαι αυτό που θέλεις πραγματικά;

Ή φαντασιώνεσαι κάποιον άλλο;

Θέλω μια ειλικρινή απάντηση σ’ αυτό το κρίσιμο ερώτημα

Που βρίσκεται το κλειδί του κορμιού σου και πως πρέπει να το χρησιμοποιήσω;

Θα μπορέσω να ξεκλειδώσω και να απελευθερώσω το πάθος σου;

Ή θα βρεθώ αντιμέτωπος με μια δυσάρεστη ήττα;

Θα πρέπει να σταματήσω αυτό που κάνω και να πέσω στα γόνατά μου;

Θα πρέπει να έρθω μπουσουλώντας κοντά σου;

Πες μου, σε παρακαλώ…

Είμαι έτοιμος να κατευνάσω τις ορμές σου…

