Ετικέτες

Καθώς με πλησιάζεις, η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει δυνατά, γρήγορα, μ’ ένα ρυθμό… μ’ ένα παλμό που συναγωνίζεται με το χρόνο. Ο πούτσος μου αναφλέγεται… Τα μάγουλά μου πυρακτώνονται… όπως και τα δικά σου… Ασθμαίνω… Λαχανιάζεις επειδή αγκαλιάζοντάς σε αναπνέω όλο το οξυγόνο που προορίζεται και για σένα… Λαχανιάζεις εξαιτίας του φλογερού εναγκαλισμού μου και της επιθυμίας μου που σε τυλίγει σαν να είναι λινό σεντόνι… Τρυφερά αγγίζω το βελούδινο δέρμα σου και περιμένω με ανυπομονησία να χώσω το χέρι μου μέσα στο εσώρουχό σου… Γλιστράς τα χέρια σου κάτω από τις μασχάλες μου και σηκώνεις τα χέρια μου ψηλά ταΐζοντάς με, με την αυξημένη θερμοκρασία του κορμιού σου και επιτρέποντάς με να νιώσω την εξέγερση του πούτσου σου… Μαζεύω τις μπούκλες σου και τις γλύφω προσπαθώντας να τις ισιώσω… Φιλώ τον αξύριστο λαιμό σου και… Ωωωω… μωρό μου… με αγγίζεις κάνοντάς με συντρίμμια… Φιλάς παθιασμένα τα νόστιμα από τη λιωμένη σοκολάτα χείλια μου και με αρπάζεις από τα χέρια γυρίζοντάς με γύρω-γύρω όπως ο Πήτερ την Χάιντι… Το φιλί σου με καυλώνει και αρχίζω να λιώνω σαν χιονάνθρωπος μπροστά σε τζάκι… αρχίζω να λιώνω χωμένος στην ζεστή σου αγκαλιά… Αργά καθοδηγώ το χέρι σου μέσα στο σλιπ μου ενώ το δικό μου γλιστράει στο στήθος σου κι από εκεί στο στομάχι σου κι από εκεί μέσα στο εσώρουχό σου, ψάχνοντας εκείνο τον θησαυρό… τον πούτσο σου… Τρυφερά φιλάς το τριχωτό στήθος μου με ευχαρίστηση δίνοντας περισσότερη σημασία στις ρόγες μου που στέκονται περήφανες σαν μικροί λόφοι… Θεέ μου… Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά, όπως όταν βλέπουμε ταινίες τρόμου και κρύβω το κεφάλι μου στο στήθος σου… Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά που μου συμβαίνουν είναι πραγματικότητα ή πρωταγωνιστώ σε μεταμεσονύχτια αισθησιακή ταινία περιθωριακού, παράνομου τηλεοπτικού καναλιού… Προσπαθείς κάθε ήσυχος αναστεναγμός μου να γίνει ένας δυνατός ήχος… Το συναίσθημα που νιώθω αυτή τη στιγμή είναι πως βρίσκομαι στον ουρανό… πως είμαι ένα μικρό πουλάκι που πετάει στον ουρανό κι εσύ είσαι ένας αετός που με βάζεις στόχο και με καταβροχθίζεις… Κάθε νεύρο του κορμιού μου συσπάται χτίζοντας τον οργασμό μέσα μου… Μου δείχνεις πως μ’ ένα φιλί μπορείς να βάλεις φωτιά στα χείλια μου… Με ξαπλώνεις ανάσκελα πάνω στο κρεβάτι… με ξαπλώνεις τοποθετώντας με σ’ αυτή τη θέση που μου επιτρέπει να πετάξω ψηλά όπως ένα περιστέρι… Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, γινόμαστε ένα, γεμίζοντας έως πάνω την κωλοτρυπίδα μου με την ανέγερση του πούτσου σου και παρουσιάζοντάς μου όλη την αγάπη σου… Ο πούτσος σου ολισθαίνει μέσα και έξω… μέσα και έξω… από την κωλοτρυπίδα μου εκτοξεύοντάς με στο φεγγάρι σαν να είμαι αστροναύτης… Και οι δυο καυλωμένοι σε επικίνδυνο βαθμό αφήνουμε τους πούτσους μας να εκραγούν δίνοντας ένα ταυτόχρονο τέλος στους οργασμούς μας… Τα χύσια μας ποτίζουν κάθε πόρο των δερμάτων μας… Πιέζεις με τόση δύναμη το κορμί μου σαν να είσαι τοστιέρα κι εγώ καψαλισμένο ψωμί… Βιαστικά δαγκώνω τα χείλια σου πλημμυρίζοντας το στόμα σου με τα σάλια μου που τα δοκιμάζεις σαν να θέλεις να επιβιώσεις πίνοντας μόνο αυτά… Καθώς ξαπλώνεις δίπλα μου, ανακουφισμένος, και με κρατάς με τα δυνατά σου χέρια αισθάνομαι την καυτή ανάσα σου να πλησιάζει τα όρια του συναγερμού για την κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού… Αγκαλιασμένοι, φιλιόμαστε, δίνοντας τροφή ο ένας στον άλλο και διατηρώντας αθάνατη την αγάπη μας.

