Εξουθενωμένοι, και οι δυο, αμέσως μετά το ντους, πέφτουμε χωρίς δεύτερη σκέψη στο κρεβάτι. Η ζέστη, μετά από μια ψυχρή φθινοπωρινή εβδομάδα, έχει επιστρέψει δριμύτερη. Θα χρειαστούν κάποια λεπτά της ώρας ώστε το σύστημα κλιματισμού να καλύψει τη διαφορά της θερμοκρασίας στο δωμάτιο μας.

 Στο μεταξύ, αναζητούμε εναλλακτικές πηγές δροσιάς. Είναι γνωστό ότι ένα παγάκι μπορεί να παρασύρει γρήγορα και μακριά τη ζέστη. Με τη βοήθεια, στη συνέχεια, των τεμπέλικων χαδιών που το μεταφέρουν παντού στο κορμί μέχρι να λιώσει, το κορμί δροσίζεται για τα καλά. Πράγματι, τα δάχτυλά του σαρώνουν την πλάτη μου προσφέροντας την αίσθηση του ρίγους. Αμέσως μετά, έτσι όπως είναι παγωμένα, μου κάνουν μασάζ, απελευθερώνοντας την ένταση που είχε συσσωρευτεί πάνω μου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η αλλαγή της θερμοκρασίας που επικρατεί στο δωμάτιο είναι πλέον αισθητή. Με αποφασιστικότητα να εκπληρωθεί μια ακόμη ανάγκη, η τελευταία της ημέρας,  πέφτω πάνω του και τον φιλώ. Πατώντας με τη γλώσσα μου τα δόντια του ζητώ να συναντηθώ με τη δική του γλώσσα. Στο σημείο αυτό συναντώ  την πρώτη, μεγάλη αντίσταση. Τα εύπλαστα χείλη του γλιστρούν πάνω – κάτω στη γλώσσα μου με τόση επιμονή, σαν να θέλουν να τη στεγνώσουν από τα σάλια της. Κάνω μάταιες απόπειρες να τη χώσω στο στόμα του. Όχι, δεν θα μου το επιτρέψει τόσο εύκολα. Σταγόνες ιδρώτα κυλούν στο μέτωπό μου. Υπομονετικά περιμένω ν’ ανακαλέσει την αντίσταση, σπρώχνοντας με περισσότερη διακριτικότητα τη γλώσσα μου ανάμεσα στα δόντια του. Οδυνηρά αργά, κινείται χιλιοστό – χιλιοστό μέσα στο στόμα, συναντώντας κάπου – κάπου αντίσταση, όχι όμως τόσο έντονη όσο στην αρχή. Συνεχίζω να πιέζω… να σπρώχνω προς τα εμπρός, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι η εμπειρία μου θα φανεί χρήσιμη και θα με διευκολύνει να πετύχω το στόχο μου. Τον αφήνω να απολαύσει τη δύναμη, την αποφασιστικότητα και την επιμονή μου…  Μπορώ να παλέψω με την αντίστασή του, όση κι αν είναι η δυναμική της, όμως αναμφισβήτητα, ο νικητής θα είμαι εγώ. Έχω μάθει να παίρνω πάντα αυτό που ποθώ και να το τροφοδοτώ σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες. Η δοκιμασία αυτή με κάνει να νιώθω μια απίστευτη έκσταση. Ένα κλαψούρισμα δραπετεύει από τα χείλια του. Έχει φτάσει η στιγμή που περίμενα, η στιγμή που θα γκρεμίσω το φράγμα που με εμποδίζει να βρεθώ μέσα του. Στο μεταξύ, τα χέρια μου ταξιδεύουν πάνω στο κορμί του, γοητευμένα από τη μυώδη φόρμα του. Χαϊδεύοντας το τρυφερά,  διερευνώντας το για μια ακόμη φορά, συνειδητοποιώ ότι είμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στον πλανήτη.  Υποψιάζομαι ότι με το που θα χώσω ολόκληρη τη γλώσσα μου στο στόμα του, θα υποστώ ένα νέο βασανιστήριο, αυτό του δαγκώματος. Την αφήνω λοιπόν μισοβυθισμένη κι επιμένω στα χάδια. Ίσως έτσι μπορέσω να μεθύσω τον εγκέφαλό του… και μετά… ποιος ξέρει… ίσως πυροδοτήσω τη δική του ανάγκη να επιδοθούμε σε ερωτικά παιχνίδια λίγο προτού μιας πιάσει η νύστα, λίγο προτού παραδοθούμε φυσιολογικά στον αναγκαίο ύπνο…

