Περιμένω…
υπομονετικά ξαπλωμένος πάνω στα ζεστά σκεπάσματα
Έχεις τα μάτια μου δεμένα
τα χέρια και τα πόδια μου ακινητοποιημένα…
Σε περιμένω…
σαν κρύο αεράκι της νύχτας
που θα δροσίσει το καυλωμένο μου κορμί…
Ωωω…
Η μόνη μου επιθυμία είναι να ξεκινήσεις να με γαμάς
Είμαι ένα βραβείο που πρέπει να παραλάβεις…
… ένα βραβείο που πρέπει να ΠΑΡΕΙΣ…
Αισθάνομαι την παρουσία σου
Είμαι σίγουρος πως με κοιτάς από την κορυφή μέχρι τα νύχια
Είμαι σίγουρος πως θαυμάζεις την ομορφιά του γυμνού μου κορμιού…
από τη μια πλευρά… και από την άλλη…
Ανάμεσα στα πόδια μου τα αρχίδια μου κρέμονται…
και η στύση του πούτσου μου εκτίθεται
δεν μπορεί να κρυφτεί από το βλέμμα σου
Αισθάνομαι πως πνίγομαι…
Ξεδένοντας τα μάτια μου
βλέπω τα πάντα πίσω από μια ομίχλη… από μια ελαφριά ομίχλη…
Διακρίνω την απόλυτη ομορφιά σου
την ομορφιά του προσώπου και του κορμιού μου
Αιφνιδιάζομαι από το μεγαλείο του τεράστιου πούτσου σου…
Το μέγεθος του και η ποιότητα της στύσης του μαρτυρά το πόσο με θέλεις…
χωρίς καν να σε παρακαλέσω…
Φωνάζεις δυνατά το όνομά μου
Μου λες πως έχεις προγραμματίσει ένα επιπρόσθετο γαμήσι για σήμερα
γι’ αυτό μ’ άφησες να περιμένω δεμένος
Ήθελες να μου κάνεις έκπληξη…
πάνω που πίστευα πως όλα είχαν τελειώσει γι’ απόψε…
Σε χρειάζομαι τόσο πολύ…
Μου χαμογελάς…
Αργά αφήνεις τα δάχτυλά σου να τρέξουν ανάμεσα στα μαλλιά μου…
Το βλέμμα μου ικετεύει για ένα σου φιλί…
Αντί αυτού…
… γλιστράς τα χείλια σου γύρω-γύρω από τον λαιμό μου
τραβάς το κεφάλι μου προς το μέρος σου…
Η ανάσα σου καίει το δέρμα μου
αισθάνομαι σαν δάσος που κάηκε το καλοκαίρι…
… θύμα της ασύμμετρης απειλής
Με αγγίζεις…
… κραυγάζω…
Με αγγίζεις…
Αισθάνομαι πως μπορώ να πετάξω ψηλά… να φτάσω μέχρι τη κορυφή του πιο ψηλού όρους…
Με κοιτάς στα μάτια…
Κατεβάζεις τα χέρια σου με σαφή κατεύθυνση προς τον πούτσο μου…
Αισθάνομαι τα υγρά σου χείλια
Τα πάντα για μένα σταματάνε…
όλα
συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου.

