Είσαι όλα όσα θέλω. Σήμερα. Κάθε μέρα. Για πάντα.
Πρέπει να είμαι μαζί σου. Πρέπει.
Θέλω την καρδιά σου, την φαντασία σου, το κορμί σου.
Με περιμένεις στην πόρτα.
Φοράς ένα παλιό, μεγάλου μεγέθους πουκάμισο του πατέρα μου.
Σε φιλώ… αισθάνομαι τα αισθησιακά χείλια σου να φιμώνουν το στόμα μου.
Είμαι τόσο καυλωμένος… από εσένα, για εσένα…
Για το ερωτικό, αρρενωπό κορμί σου.
Σου βγάζω το πουκάμισο… δεν έχω την υπομονή να σου ξεκουμπώσω τα κουμπιά… το σχίζω… αισθάνομαι ότι σχίζω αυτό το κάτι… αυτό το λίγο που με συνδέει ακόμα με τον πατέρα μου.
Θαμπώνομαι από τη λάμψη του ιδρωμένου στήθους σου.
Οι ρώγες σου… στητές… συγκινητικές… τις πιέζω με τα δάχτυλά μου.
Αναστενάζεις… είσαι τόσο καυτός, τόσο ερωτικός… τόσο πρόθυμος… πάντα.
Κανένα ρούχο… Γυμνός… Ολόγυμνος… απέναντί μου… Σε αγγίζω…
Η καρδιά σου χτυπάει δυνατά.
Η κωλοτρυπίδα σου πεινάει για τον πούτσο μου.
Ξέρεις τι θέλω.
Ο σκληρός πούτσος μου πεινάει για την κωλοτρυπίδα σου.
Γονατίζεις.
Ο πούτσος μου…
Στο στόμα σου…
Στα χέρια μου…
Οργώνω με τα δάχτυλά μου τις μπούκλες σου.
Γαμάω το πανέμορφο πρόσωπό σου
Τα φρεσκοξυρισμένα, καθαρά αρχίδια μου πιέζονται στα χείλια σου, στο πηγούνι σου.
Το άρωμα του πούτσου μου πλημμυρίζει τα ρουθούνια σου.
Η αίσθηση του πούτσου μου που διαπερνά τα ανήσυχα χείλια σου.
Σάλια και σπέρμα ρέουν από τις γωνίες του στόματός σου.
Σπρώχνω… Ρουφάς… Σπρώχνω…
Δύναμη… Οργή… Δύναμη…
Εξαπολύω τα καυτά χύσια μου στο φιλόξενο στόμα σου.
Αργότερα. Όχι αμέσως γιατί δεν μπορώ… Αργότερα.
Είμαι έτοιμος ξανά.
Για ένα ακόμα γαμήσι. Για να γίνεις δικός μου ξανά.
Ξαπλώνεις στο κρεβάτι… κάμπτεις το κορμί σου.
Το μαξιλάρι προστατεύει το κεφάλι σου από τις αναταράξεις.
Η γλώσσα μου γλύφει τα αρχίδια σου.
Χώνεται στη σχισμή του κεφαλιού του πούτσου σου.
Συγκρατώ τα πόδια σου με τα χέρια μου.
Ο πούτσος σου γλιστράει μέσα στο στόμα μου.

Σου κάνω πίπα.
Με γαμάς.
Είσαι δικός μου.
Μ’ αγαπάς.

Λες
Ναι, ναι, ναι, ναι, ναι
Ναι, ναι, ναι, ναι, ναι
Χύνεις.

